Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אדניות מעץ

אדנית מעץ יכולה להשרות אווירה פסטורלית במיוחד במרפסת ובגינה, ולהחיות את הבית כולו. אדניות מעץ מכילות עוד כמה יתרונות נהדרים שכדאי לשקול כאשר בוחרים אדניות חדשות לבית או לעסק. הנה כמה מהם, כולל כמה דברים חשובים לגבי ההזמנה שלהן.

האדניות הכי טבעיות בבית

לאדניות מעץ יש מספר יתרונות אך היתרון הברור שלהן הוא העיצוב הטבעי. אמנם גם אדניות מפלסטיק וגם אדניות מבטון יכולות להשתלב מצוין בכל אווירה אך אדניות מעץ יהיו טבעיות ומושלמות לעיצוב הגינה או המרפסת כי הרי הפרחים עצמם יוצרים אווירה טבעית, ואין כמו תבנית מעץ להכיל אותן. יש מספר סגנונות של אדניות מעץ כאשר הגוון של העץ הוא זה שמכריע את העיצוב, ואפשר לבחור אדניות בהירות יותר, כהות יותר, חלקות או בעלות כמה גוונים וכולה.

כמה עולה אדנית מעץ?

 

  • אחד היתרונות הנוספים של אדניות מעץ הוא המחיר. אמנם מדובר על אדניות יקרות יותר מאשר אדניות פלסטיק אך הן זולות הרבה יותר מאדניות בטון והניוד שלהן הרבה יותר קל. אדנית ממוצעת מעץ יכולה לעלות בין 50 שקלים לאדנית קטנה ועד 200 שקלים לאדנית גדולה יותר.
  • אדניות מעץ יכולות לעלות מחירים גבוהים יותר לפי איכות העץ. חשוב זלכור שמעבר לעיצוב ולגודל של האדנית, מומלץ לבחור אדנית איכותית שהעץ שמרכיב אותה עבר עיבוד מתאים לתנאי מזג אוויר ורטיבות. אם לא, האדנית תהיה מעוצבת רק בהתחלה ואחרי קצת שמש וכמה גשמים, אחרי שנה היא תיראה אחרת לגמרי.

 

האם האדנית מגיע בנויה?

אם אתם מזמינים אדניות מעץ באינטרנט או קונים אותן בחנות, חשוב שתבדקו האם האדניות מגיעות מפורקות או בנויות. יש אדניות שמגיעות מפורקות ויש צורך להבריג אותן ובאופן כללי יש הרבה אדניות שניתן לבנות לגמרי לבד. חשוב שתבדקו את הסעיף הזה כי למרות שלא מדובר על משימה מורכבת מידי, כדאי שלכל הפחות תדעו שזה מה שמצפה לכם ושיהיה לכם מברג וכלי עבודה לעבוד איתם. כמו כן, תבדקו תמיד האם המחיר כולל את המשלוח במידה ואתם קונים באינטרנט כי למרות שלא מדובר על אדניות כבדות במיוחד, המחיר של המשלוח יכול להיות גבוה.

אדניות