Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אריק איינשטיין אקורדים לשירי ילדים

אין אחד מאיתנו שלא גדל על אחד מהזמרים המוכשרים, היצירתיים, המופלאים והאותנטיים של כל הזמנים. אריק איינשטיין הוא זמר, יוצר, שחקן ופזמונאי בחסד עליון, אשר כתב והלחין שירים רבים המוכרים ויזכרו לכולנו לתמיד, סוג של צריבה חיובית בזכרותנו. המסע שלו החל כחבר בלהקות הנח״ל והמשיך בשלישיית גשר הירקון המפורסמת. בנוסף, הוא היה חלק מהרכב החלונות הגבוהים ומחבורת לול. מדור של ילדים צעירים אשר אט אט הופך לדור של הורים צעירים אנו מעבירים הלאה את שיריו ויצירותיו של אריק איינשטיין האהוב על כולנו. אדון שוקו הוא אחד השירים הפופולאריים והאהובים בכל הזמנים על כל הילדים. את האקורדים לשירים של אריק איינשטיין אפשר למצוא באתרי האינטרנט ולנגן לילדינו את השירים האהובים עלינו ביותר. אינשטיין הקליט בעברו חמישה אלבומי ילדים מצליחים. שתיים מהקלטות אשר פורסמו עוד בימי הוידיאו היו ״כמו גדולים״. כל השירים פונים לילדים ולמבוגרים כאחד ומשלבים משחק מילים יצירתי, כנה, קליט ושמח. עדות לכך היא שרובנו זוכרים עד היום את המילים של השירים בעל פה. בין שירי הילדים אותם ניתן לנגן באמצעות אקודרדים הם: ״אדון שוקו״, ״כן זו היא הקוקית״, ״גיל אוהב את שירי״, ״הייתי פעם ילד״, ״לה לה לי״,  ״אבא פיפי״ ועוד.

 

אריק אינשטיין אקורדים למבוגרים

 

תמיד נחמד ואך מחמם את הלב להיזכר בשיריו של אריק איינשטיין. אתרי השירים באינטרנט מאפשרים לנו לקבל בצורה קלה ופשוטה את האקורדים המדויקים לשירים של אריק אינשטיין ביניהם ״אבשלום״, ״אחכה״, ״אוהב להיות בבית״, ״אליפלט״,״מכופף הבננות״, ״מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר״, ״אמא אדמה״, ״אני ואתה״, ״בגללך״, ״סן פרנסיסקו״, ״סע לאט״, ״עוד ניפגש״ ועוד.

 

לסיכום, תמיד כייף לשבת ולהיזכר יחדיו בשיריו המופלאים של אריק אינשטיין. יש אינספור שירים ומנגינות אשר מלווים אותנו ברגעים רבים וקסומים במהלך הדרך. אריק אינשטיין הוא יוצר ישראלי אהוב ומוערך באמנות הישראלית. העברה של שיריו ויצירותיו מדור לדור היא בגדר מצווה שתלווה אותנו ואת ילדינו אשר יזכו להכיר אותו דרך שיריו האהובים מכל.