Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

במה תורם ריהוט גן לעיצוב ביתך?

כפי שידוע, לאורך השנים הסגנונות העיצוביים משתנים ואיתם נוצרים סגנונות חדשים כגון ה-"פוסט-מודרניזם" וסגנונות אשר חוזרים לאופנה כדוגמת ה-"ברוטליזם"(אשר מאופיין בבטון חשוף),

אי לכך ובהתאם לזאת, סגנונות עיצוב חוץ-הבית(Exterior) משתנים אף הם וניתן לראות זאת החל מבתים פרטיים קטנים בגליל ועד אחוזות ענק בשכונות יוקרה בעולם

כגון: שכונת מליבו ובברלי-הילס בארה"ב, סביון וכפר שמריהו בישראל וכ"ו.

כמו שאומרים – "עיצוב זה עניין של טעם", לכן כל אדם יבחר סגנון עיצוב אשר הוא מתחבר אליו, אך עכשיו לזכור את הטרנדיות – "מה שהולך היום" ולדעת שאנחנו במאה ה-21.

ניקח לדוגמה סגנון עיצוב שאנו אוהבים – את סגנון ה-"פוסט-מודרני", נבחן אותו ונראה כי הוא מאופיין בצבעים בהירים, "הייטקים", חומרים אשר משדרים ריקנות ומודרניות.

כעת, מכיוון שלאחר שבחרנו סגנון שאנו אוהבים ובהנחה שאנו לא רוצים לשלב סגנונות וליצור בלגן, אנו נשתמש באותו סגנון העיצוב, לריהוט הגן שלנו ונשלים את החסר.

לאחר שהשלמנו את החסר, נבחין כי הבית שלנו עומד בסטנדרט שלנו ובסגנון העיצוב שבחרנו ובכך משרה את תחושת המודרניות וההיטקיסטיות שלה ציפינו.

חשוב לזכור כי ריהוט גן אינו חלק מפנים הבית שלך והוא מאוד חשוב לחיצוניות שלו, לגינה שלך או למרפסת שלך, כך שאם תראו לסביבה שהשקעתם בגינה שלכם או במרפסת שלכם, ניתן יהיה לחשוב שגם פנים הבית מושקע באותו אופן ובאותו סגנון עיצוב ובכך יעזור לעיצוב הבית בסגנון אותו רציתם.

בנוסף, ריהוט גן תורם לעיצוב הבית בכך שמשרה את האווירה הנמצאת בפנים הבית החוצה, כגון:

עבור סגנון כפרי כדוגמת צימרים, נשתמש בריהוט גן מחומר העץ ועבור סגנון חובבני ורגיל כדוגמת קוטג'ים במרכז, נשתמש בריהוט גן מחומר הברזל(לא חובה).

כמובן שלכל חומר ישנם חסרונות ויתרונות, מחיר שונה ותנאי עמידות שונים למזג-האוויר, שאת הדברים הללו רצוי לשים לב בעת הקנייה.

כך תורם ריהוט גן לעיצוב ביתך, מומלץ לשים לב לסגנון העיצוב של הבית שלך ולהשלים אותו על ידי מתן אותו סגנון עיצוב גם בחוץ הבית על ידי ריהוט גן יפה ועמיד עם אותו סגנון העיצוב.