Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

בריכה פרטיות או מערכות ספא

אין להטיל ספק בעובדה שהחלום הישראלי הנפוץ הוא להיות בעליו של בית עם בריכה פרטית וחצר. מה טוב ונעים יותר מלהוציא את העיניים לשכנינו? אפשרות נפלאה שכל ישראלי ממוצע היה תופס בשתי ידיים ולא עוזב. הבעיה כאן, אם לא שמתם לב עד עכשיו, היא שעל-מנת לחיות בבית עם בריכה פרטית נדרש מאיתנו סכום ניכר של כסף והוצאות משמעותיות אחרות, שלרוב אינן נלקחות בחשבון בעת רכישת הבית.

רק עם רכישת הבריכה ניתן להתחיל לחשוב ולהבין שהרעיון לא היה מהטובים ביותר אי פעם ומסיבות רבות. ראשית כל, ההוצאות על המים גדולות ביותר, התחזוקה יקרה עד מאוד ועוד (ולא נזכיר כאן את ההמולה והבלגן שיוצרים הילדים וחבריהם הרבים מבית ספר שמגיעים להשתעשע בבריכה הפרטית שלכם).

כדאי לדעת, שגם אם אין באמתחתנו את הסכום הכספי הנדרש על-מנת להשקיע בבריכת שחייה פרטית מרשימה, עדיין ניתן להשקיע ולהתקין מערכת ספא לבית. על אף שאין היא מאפשרת שחייה, הרי שהיא מביאה לשדרוג משמעותי של רמת הפינוק, ביחס לזו המתקבלת מחדר האמבט המסורתי.

מערכות ספא , בוא נאמר זאת חד וחלק, ישפרו את מהלך חייכם באופן כזה שלא יכולתם לחזות ומבלי לקרוע לכם את הכיס. אם עדיין אינכם מבינים את העונג הרב שבטבילת ערב, לילה, או בוקר שבת קריר בחדר הספא הביתי והחמים שלכם, נראה שאינכם מבינים עונג מהו. באם תשכילו לבצע את ההחלטה הנכונה, ייתכן שבקרוב תבינו.

כיצד להשתמש במערכת ספא

עניין שמטריד רבים, הוא הצורך בתשתיות אינסטלציה מורכבות למדי עם התקנת מערכת הספא. בכדי לסבר את האוזן, אנו חייבים לציין כאן, כי אין צורך כלל באינסטלציה מסורבלת, שהרי רובן המוחלט של מערכות ספא בנות ימינו מגיעות עם מערך מוכן של אינסטלציה פנימית ניידת.

מה עוד אודות בריכות ספא?

מערכות ספא ביתיות ניתן לבנות מן היסוד, אולם כדאי להיות ערים לקיומם של יתרונות במערכת קנויה, למשל – מערכת ניידת אותה ניתן להעביר מדירה אחת לאחרת, במקרה של מעבר דירה. בריכת ספא קנויה יכול להגיע במבחר דגמים ועיצובים: מרובעות, מלבניות, אובאליות עגולות. אפשר אף להשיג מערכות כאלו בתור בריכת שחייה קטנה, או בעיצובים ייחודים המוזמנים אישית.

אז מה היה לנו עד עכשיו

בריכת שחייה היא אכן פריט יקר הכרוך בהוצאות אדירות נוספות על תחזוקה שוטפת וחשבון מים מטורף; מערכות ספא, לעומתה, עולות משמעותית פחות כסף וכמעט שאינן דורשות תחזוקה, מלבד ניקיון כמו גם טומנת בחובה יתרונות רפואיים רבים.