Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

הקודחים- הריאליטי הבא של ישראל?

הקודחים זוהי סדרת דוקו ריאליטי חדשה של ערוץ הוט 3 בכיכובו של המטפל, אומן החושים והפסיכו-קינזיס אורן זריף.

סדרת הקודחים מבוססת על העובדה שהאומן אורן זריף, טוען כי באמצעות כוחות העל הטבעיים שבבעלותו ויכולות התקשור שלו הוא מסוגל למצוא נפט ברחבי הארץ.

לשם כך מגייס זריף לצוות הקודחים מספר חברים ותיקים אשר חלקם מכרים כמו העיתונאי גדעון לוי והעיתונאי והפובליציסט חנוך דאום, וחלקם השתתפו איתו בסדרת הריאליטי גולדסטאר אשר שודרה גם היא בערוץ הוט 3 כגון שחקן הכדורגל וכוכב הריאליטי טום קשתי, הזמר והיוצר רון שובל והשחקן ניר "נירו" לוי.

בסדרת הטלויזיה גולדסטאר שיחקו הארבעה בקבוצת כדורגל אותה הדריך המאמן הידוע שייע פייגנבוים, שחקן עבר מעוטר ומאמן בעל הישגים רבים אשר בעברו אימן מספר רב של קבוצות ביניהן הפועל צפרירים חולון, עירוני ראשון לציון, הפועל תל אביב ועוד. בסדרה זו,  הוא נקרא לאמן את קבוצת האומנים והסלבריטאים אשר לחלקם אין כל קשר לעולם הכדורגל.

זריף אף טען בפני שייע פייגנבוים כי בחלק מהמשחקים בו שיחקו מול קבוצות יריבות הוא כישף את שחקני הקבוצה היריבה בשל כוחות העל שיש לו.

בסדרת הקודחים שם זריף את יכולות התקשור שלו למבחן אל מול כל עם ישראל ואל מול חבריו מסדרת הריאליטי גולדסטאר, שכן בכל יום הם יוצאים מבסיס הקידוח שהקימו. אותו בסיס נמצא אי שם בדרום הארץ למסע קידוח אחר אשר מתבסס אך ורק על תקשורים ושדרים שקיבל אורן זריף מכל מיני ישויות.

במהלך אותו מסע מגיעים הקודחים למקומות שונים ברחבי הארץ, וקודחים את הארץ מדן ועד אילת בניסיונות לחפש אחרי הזהב השחור.

הקודחים מוצאים את עצמם מחפשים אחרי נפט במקומות כמו נתיבי איילון, הספארי ברמת גן ואפילו בכיכר המדינה,אזור הקניות היוקרתי של עשירי המדינה.

לאחר כמה ניסיונות לא מוצלחים של זריף וחבורתו למציאת נפט, כאשר בוצעו כבר מספר קידוחים עולות מספר שאלות בנוגע לכוחותיו של אורן זריף והאם הם בכלל קיימים או שהם בדיית ראשו.

שאלות נוספות שעולות במהלך הסדרה הם בנוגע ליכולות הניהוליות של זריף והפעלת חבריו בחברה בעת שהחברה מוצאת את עצמה בתסבוכת כלכלית אחרי ניסיונות הקידוח הכושלים.