Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

השכרת רכב יד 2 – האתר ששבר את השוק

לוח יד 2 הוא אחד מלוחות המודעות האינטרנטיים החזקים ברשת האינטרנטית. תוכלו למצוא באתר כל דבר שאתם רק חושבים עליו, במחיר אטרקטיבי במיוחד ובמצב מצוין ״כמו חדש״. בנוסף, האתר נוח, קל ופשוט לשימוש ומאופיין בחוויית משתמש איכותית במיוחד.

 

אחד התחומים היותר מבוקשים באתר יד 2, ובאתרי המכירות בכלל, הוא השכרת רכבים או קנייה של רכבים שעברו שימוש קודם ונמצאים במצב מצוין, ממש כמו חדשים. יד 2 השכרת רכב, מאפשרת לכם למצוא בדיוק את הרכב שאתם מחפשים בקלות ובמהירות. אם אתם מעוניינים לרכוש רכב יד 2 תוכלו ליהנות מהקטלוג החכם שהאתר מציע לכם. רכבים פרטיים, מסחריים, ג׳יפים, משאיות, אופנועים ואפילו אביזרים או חלקי חילוף לרכב, הכל נמצא בקטגוריית הרכבים של אתר יד 2. תוכלו להתמצות באתר בקלות רבה ולמצוא את הרכב שאתם מחפשים על פי נתונים של הרכב, הכוללים את סוג הרכב, המותג של הרכב, כמות הקילומטרז׳ של הרכב על הכביש, על פי אזורים בארץ, על פי מחיר ותקציב המוגדר מראש או על פי שנים בהן הרכב יוצר. כל כך קל וכל כך זמין.

 

יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים בהשכרת רכב, לאתר יד 2 יש אופציה המאפשרת לכם לשכור רכבים בארץ או אפילו בעת השהייה בחו״ל. שירות השכרת הרכבים של אתר יד  2 או באמצעות השימוש באפליקציה, מאפשר לגולשי האתר להשכיר רכבים בישראל או בחו״ל, דרך חברת ההשכרה הגדולה בישראל – שלמה סיקסט. גולשי יד 2 יוכלו ליהנות משירותי ההשכרה של החברה תוך בחירת רכב מבין מגוון עצום של רכבים: רכבים עירוניים וקטנים, מכוניות מסיביות- משפחתיות, רכבי יוקרה, רכבי קירור ועוד. לאלה המעוניינים לרכוש את שירות ההשכרה של יד 2 יוכלו ליהנות מ-15% הנחה באתר. השכרת רכב היא דרך מצוינת להתנייד בכל מקום בו אתם נמצאים, מבלי לדאוג. פשוט לנהוג בראש שקט. תוכלו גם ליהנות משירות ג׳י פי אס, אשר יותקן ברכב אותו אתם בוחרים לשכור ולהגיע לכל מקום בארץ או בעולם בקלות רבה.