Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

התמודדות עם תחושת התבוסה כאשר אתם לא מצליחים למצוא עבודה

אתם מתוסכלים מפני שאתם לא מוצאים עבודה. זה לא פשוט כאשר המצב הכלכלי בשוק העבודה בארצות הברית לא נראה שהוא משתפר מהר מספיק. הלכתם לראיון עבודה אחד אחרי השני ולא נראה שזה מתקדם למקום כלשהו. עדכנתם את קורות החיים שלכם ושיפרתם את מכתב ההמלצה שלכם. אף על פי כן, אתם מתקשים מאוד להשיג את התוצאות שאתם רוצים וצריכים, אם אתם לא מצליחים למצוא עבודה ואתם מתוסכלים מהמצב, תשקלו את הטיפים הבאים:

אל תיתנו לרגשות לעצור אתכם

לעיתים קרובות, רגשות התבוסה הם הדבר שהורג את המוטיבציה שלכם למצוא עבודה. אתם תמצאו את עצמם מסרבים להגיש מועמדות לעבודות או לא מספיק אגרסיביים בחיפוש העבודה שלכם. אתם עלולים שלא לקחת את העיתון ולחפש אחרי מדורי העבודות כפי שנהגתם לעשות. רגש התבוסה הזה יכול לעצור אתכם מלהשיג את העבודה שרציתם. תגישו מועמדות לעבודות ותמשיך לעבור אל עבר חיפוש אפיקים חדשים, לוחות עבודות ומקורות שיעזרו לכם למצוא עבודה.
בקצרה, אתם צריכים לשים את הרגשות בצד, לא משנה כמה נורא המצב, פשוט להמשיך הלאה.

תשנו דברים

אחת מהדרכים הכי טובות להגיע למטרה שלכם ולמצוא עבודה הוא פשוט להמשיך לחפש אבל לעשות זאת בצורה שונה. לדוגמא, אתם יכולים לבזבז הרבה מאוד זמן על מודעות של עבודות אבל להבין שאתם מתחרים עם מאות אנשים אחרים עבור אותן העמדות, הסיכויים הם מאוד נגדכם.
במקום, תחפשו אחר חברו שתרצו לעבוד בהן, תבקרו באתרים שלהן, תמצאו את דף הדרושים שלהם ותגישו מועמדות לעבודה שם. לכו ישירות למקור.

אתם גם צריכים להמשיך לעבוד על נטוורקינג. נטוורקינג של עבודה הוא תהליך של דיבור עם אחרים ולקבל תשומת לב בשל כישורי העבודה שלכם על ידי שיתוף מידע לגבי חיפוש העבודה שלכם.
לדוגמא, צריך שיהיו לכם פרופילים במדיה החברתית בשביל נטוורקינג. אתם גם צריכים לדבר עם החברים, המשפחה ואפילו עם האדם בבר שאתם רואים בכל שבוע. ככל שתספרו ליותר אנשים, כל טוב יותר.

לסיום, תחפשו מומחה שיעזור לכם כאשר אתם לא מצליחים למצוא עבודה. לפעמים ראיון העבודה שאתם צריכים ורוצים הוא באמצעות צד שלישי כמו כוח אדם. אתם לא צריכים להרגיש שאתם לא מסוגלים למצוא עבודה, אבל אתם צריכים להיות אגרסיביים בחיפוש אחר עבודה.
למצוא עבודה