Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

חדשות הספורט

חדשות הספורט הנה תכנית ספורט יומית המאגדת בתוכה את שלל החדשות וההתפתחויות השונות שקרו במהלך היממה האחרונה בעולם הספורט על כל ענפיו השונים ביניהם טניס, כדורגל, כדורסל, ספורט אולימפי, התעמלות אמנותית, כדור עף, כדור יד ועוד.

המהדורה המרכזית של חדשות הספורט משודרת בשעה 23:00 בלילה והיא משודרת בערוץ חמש פלוס, ומוגשת על ידי המנחים הותיקים והמנוסים מירי נבו ואלי אילדיס, אשר מזוהים עם ערוץ הספורט וחדשות הספורט בפרט ומנחים את מהדורת חדשות הספורט מזה שנים רבות.

המהדורה המוקדמת של חדשות הספורט משודרת בשעה 19:00, והיא מועברת בערוץ ספורט חמש.

בדרך כלל מנחים אותה שדרנים צעירים יותר כגון עמיחי שפיגלר ויונתן כהן אך לעיתים ניתן לראות את השדרניות מאיה רונן ודניאל זילברשטיין מעבירות את המהדורה המוקדמת.

 

בשנים האחרונות התפתח מאוד תחום ערוצי הספורט המסחריים בטלויזיה. פעם היינו רגילים לראות תכניות ספורט כחלק מערוצים 11 או ערוץ 22 אך מאז התפתחות הערוצים המסחריים העוסקים בספורט בעיקר בארה״ב ואירופה, הבינו גם בארצנו הקטנטונת כי יש מקום לערוץ מסחרי שיעסוק בספורט.

תחילה הערוץ היה משדר אך ורק משחקי ספורט עם דגש על כדורסל וכדורגל אך מהר מאוד הבינו כי יש להוסיף לערוץ תכנים משלימים פרט למשחקי ספורט, כמו תכניות פרשנות, תכניות תקצירים וכדומה, ממש כמו שקיים בערוצים מקבילים מעבר לים, אחד מאותם תכנים משלימים היה חדשות הספורט.

בדומה לעובדה שלערוץ הראשון יש את מהדורת החדשות מבט בסוף כל יום, המסכמת את החדשות בארץ ובעולם, בערוץ הספורט ניתן לצפות בסוף כל יום בחדשות הספורט אשר גם כן מאגדות את אירועי הספורט שהתרחשו באותו יום בארץ ובעולם כולו.

 

במהדורת חדשות הספורט ניתן לקבל עדכונים על אירועי ספורט שהתרחשו באותו היום, ניתן לצפות בתקצירי משחקי ספורט מענפים שונים, החל מכדורגל ישראלי ועולמי דרך כדורסל ועד שחייה ואתלטיקה, ניתן להתעדכן בעסקאות ספורט ולעיתים קרובות אף מראיינים אנשי ספורט ופרשנים על מנת לקבל נקודת מבט ופרשנות מקצועית על אירועי ספורט שונים המתרחשים באותו יום.

בדומה למהדורת החדשות המרכזית, לרבים מאיתנו חדשות הספורט הפכה לחלק בלתי נפרד מהיום.