Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

חומר להדברת עכבישים

יש הרבה חיות שאנו אוהבים אך משפחת פרוקי הרגליים בוודאי לא מצטרפת לקטגוריה הזו. אף אחד לא אוהב את החרקים ובטח לא את אלו שיש להם כל כך הרבה רגליים ובאופן ספציפי גם לא את העכבישים. זה הזמן להבין מהו חומר להדברת עכבישים ואיפה ניתן להשיג אותו, ותתפלאו, חלק מהם יש לכם גם בבית.

איך יודעים שהעכבישים כבר כאן?

השלב הראשון הדברת עכבישים היא להבין שהעכבישים נמצאים בביתנו. אמנם תמיד צריך להיזהר ולזכור שהחרקים נמצאים מסביבנו ואנו רק צריכים לשמור שהם לא ייכנסו את אזורנו האישי ולכן חשוב להימנע מהם בכל תנאי, אך גם במידה והייתם שאננים והם כבר הופיעו, אתם יכולים להיות רגועים כי יש מגוון שיטות יעילות מאוד לחסל אותם. הסימן הכי בולט הם כמובן קורי העכביש שיכולים להופיע אצלנו בבית ולכן חשוב לבחון מידי פעם את האזור העליון של השידות, הארונות או הוויטרינות אותם העכבישים אוהבים.

איך אפשר להדביר עכבישים?

  • כדי להדביר עכבישים בצרוה יעילה ניתן להזמין מדביר מקצועי. הדברה כזו תעלה לכם בין 200 ועד 350 שקלים בממוצע והיא תפתור את הבעיה בקלות וביעילות. יש אנשים שפותרים את הבעיה בדרך הזו שהיא הקלה והפשוטה ביותר אך לעתים יש רצון לחסוך או לכל הפחות לנסות להיפתר מהעכבישים קודם כל בדרכים עצמאיות. קנייה חומר להדברת עכבישים יכול לעזור כאשר את הקוטלים אפשר לקנות בצורת תרסיס ייעודי. חשוב לזכור כי התרסיס הזה אינו תרסיס להדברת נמלים או תיקנים והוא חייב להיות ספציפי לעכבישים.
  • עוד חומר להדברת עכבישים שיכול להיות שימושי ביותר ניתן לקנות כמעט בכל מרכול ובכל סופר, זהו הסודה לשתייה. סודה לשתייה היא אחד מהאמצעים הכי חשובים שיש לניקיון ולהדברה ופיזור של במפתחי הבית יכולה לעזור, ממש כמו שמן מנטה או שמן הדרים.

האם יש פיתיונות לעכבישים?

חומר להדברת עכבישים ובכלל להדברת כמעט כל סוגי החרקים, גם נמלים ותיקנים, ניתן לרכוש בצורה של פיתיונות. את הפיתיונות הללו מניחים במקומות אסטרטגיים עד שהעכבישים יאכלו אותם אם כי שיטה זו עלולה להיגמר באסון אם מישהו אחר יאכל אותם בטעות, כמו חיית מחמד או ילדים קטנים.