Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

חיפוש עבודה בצפון – האם הוא קשה יותר מהמרכז?

הצפון הוא אולי הפנינה של מדינת ישראל, הנופים המהממים, הירוק בעיניים והישובים הכפריים גורמים לרבים לראות בצפון הארץ את טוסקנה הישראלית. אין ספק כי צפון הארץ הוא אזור יפהפה ואולי היפה ביותר בארץ ואין ספק כי הוא משאיר את חותמו עלינו ועל כל מי שמבקר בו או גר בו. אך לצפון יש גם חסרונות ובראש ובראשונה אלו הם מקומות התעסוקה המועטים שאנו נתקלים בהם בעת חיפוש עבודה בצפון. אין ספק כי חיפוש עבודה בצפון קשה יותר מאשר במרכז הארץ וזאת מכיוון שיש הרבה פחות משרות פנויות בצפון ועל כן התחרות על כול משרה היא גדולה ביותר. כך רבים יושבים בבית וממתינים חודשים עד אשר הם מוצאים עבודה בצפון ועל כך לא נותר אלא להלין ולקוות כי המצב ישתפר במהרה ונראה שינוי בשוק התעסוקה המיטיב עם תושבי הצפון.

חיפוש עבודה בצפון – מדוע אין תכנית ממשלתית ליצירת מקומות תעסוקה בצפון?

אך תעסוקה חסרה היא אינה גזרת גורל ונושא חיפוש עבודה בצפון לא צריך להיות כל כך קשה. עלינו לצאת מן האדישות המאפיינת רבים מאתנו ובכלל זה רבים מתושבי הצפון ולדרוש שינוי. על הממשלה לצאת בתכנית לעידוד תעסוקה בצפון ולפתיחתם של מפעלים ועסקים רבים יותר בצפון. טוב תעשה המדינה עם תיתן הטבות מס לחברות היי טק אשר יעברו לצפון ואשר יחפשו אחר עובדים רבים בצפון. חברת היי טק אחת יכולה לחולל שינוי מהותי בשוק התעסוקה בצפון ולהוביל את השוק לשינוי דרמטי אשר ישפיע על חייהם של אלפי מחפשי עבודה.

חיפוש עבודה בצפון – כיצד בכל זאת אני יכול למצוא עבודה בצפון?

אך אל תאמרו נואש על אף העובדה כי ישנו קושי מהותי למצוא עבודה בצפון אין מדובר במשימה בלתי אפשרית. חיפוש עבודה בצפון המתבצע בצורה רציפה ומושקעת יבטיח כי בסופו של יום גם אתם תצליחו למצוא עבודה בצפון. יתכן והדבר ייקח לכם קצת יותר זמן אך בסופו של יום סביר שאתם תצליחו למצוא עבודה בתחום העיסוק שלכם.