Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ליסינג מימוני לפרטיים

תמיד חלמתם שיהיה לכם רכב, אך לא בהכרח היה לכם את ההון העצמי על מנת לרכוש רכב?.

חשבתם שבאמצעות הכסף שיש לכם בחשבון הבנק אתם יכולים לרכוש אך ורק רכב יד שניה?.

לא בטוחים שהבנק יאשר לכם הלוואה על מנת לרכוש רכב?.

חשבתם שרק עסקים יכולים לרכוש רכב בשיטת הליסינג?.

יכול מאוד להיות שהפתרון המתאים ביותר עבורכם הוא ליסינג מימוני לפרטיים !

 

מה שליסינג מימוני לפרטיים יאפשר לכם, הוא רכב שיעמוד לשימושכם האישי, ממש כמו שתמיד חלמתם רק שבמקום לשלם בעבורו את כל הכסף בבת אחת, אתם משלמים סכום חלקי מהרכב תחילה. בנוסף, בחלק מהמקרים, ניתן ליהנות מעסקאות שנותנות מאה אחוז מימון. מה זה אומר? במשך שלוש שנים בדרך כלל, משלמים סכום חודשי אשר נקבע על ידי חברת הליסינג בהתאם לרכב אותו בחרתם, כל זאת כאמור תלוי בסוג הרכב, גודל והרכב וכדומה.

הסכום אותו תשלמו מידי חודש נחשב מאין החזר הלוואה לחברת הליסינג, כאשר בתום תקופת החוזה הרכב יעבור להיות על שמכם, או שתהיה באפשרותכם האופציה להתקדם לעסקה טובה יותר על רכב חדש ומתקדם.

יש לציין כי ליסינג מימוני לפרטיים לא מחייב את חברת הליסינג לדאוג לרכב בצורה שוטפת, אלא את מחזיק הרכב להיות זה שדואג לטיפולים תקופתיים, לביטוח וטסט שנתי.

 

יתרון משמעותי כאשר נבחר בעסקת ליסינג מימוני לפרטיים היא ההיבט המימוני.

רבים לא מבינים את משמעות המילה מימון, אך אם נפשט את זה לרגע אחד, מדובר בתשלום החודשי בגין ההפרש, בין מה ששילמנו בתחילת העסקה לבין ערך הרכב הפרוש על פני מספר חודשים.

כאשר אין ברשותנו את כל ההון הראשוני על מנת לרכוש רכב חדש, יש בפנינו שתי אפשרויות, האחת היא לקחת הלוואה מהבנק, שעל ההחזר החודשי בהלוואה הזו כנראה תהיה ריבית גבוהה יחסית.

האפשרות השנייה והיותר נוחה היא ללכת לחברת הליסינג ולבדוק את הפתרון המימוני אותו היא מציעה. לרוב התנאים שנקבל בחברות הליסינג יהיו משתלמים יותר וההחזר החודשי לחברת הליסינג יהיה נמוך מזה שנאלץ להחזיר לבנק.

בכל מקרה, אנו ממליצים לכם לבדוק את פתרונות המימון של הבנקים אל מול הפתרונות של חברות אשר מציעות ליסינג מימוני לפרטיים ולהשוות את המחירים בין השתיים.