Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מה מיוחד ברצפות בציפוי אפוקסי

חומר הגלם שאנו מכירים בתור אפוקסי הוא אחד היעילים והחשובים בחברה שלנו כיום

פוליאפוקסיד, שידוע גם בשמו המקוצר אפוקסי, הוא פולימר אפוקסידי שמאופיין בעיקר בכך שהוא מתקשה כאשר הוא מעורבב עם זרז או חומר מקשה אחר. באופן כללי, מדובר בתכונה מעניינת מבחינה כימית – שהופכת את האפוקסי לחומר שבו משתמשים לייצור של אינספור מוצרים ולמטרות רבות מאוד בעולם המודרני. האפוקסי, לאחר שהוא מתקשה, מאופיין בעמידות שחיקה, עמידות טמפרטורה ועמידות רטיבות גבוהות במיוחד, וכך למעשה מדובר בחומר בעל יעילות גבוהה מאוד עבור מטרות רבות בחברה שלנו – ואחד המטרות המשמעותיות בהקשר זה היא ייצור של רצפות אפוקסי.

מה מיוחד באפוקסי דווקא בשימוש בתור חומר גלם לרצפה, ומדוע גם לכם כדאי לבחון אפשרות זו

  • הקמה מהירה ואיכותית – בתור התחלה, במקרים רבים כשאנחנו בוחרים פתרון ריצוף עבור משטח רחב ידיים, בדרך כלל במוסד תעשייתי כזה או אחר, אנחנו מחפשים פתרון שיהיה מהיר ליישום מחד, מבלי לוותר על איכותו ועמידותו מאידך. בהקשר זה, חשוב להבין כי רצפות אפוקסי מקיימות עבורנו את המטרה הזו ממש. רצפת אפוקסי היא מהירה ליישום, ובעיקר איכותית ברמה הגבוהה ביותר – עמידה לאורך זמן, אינה נשחקת כתוצאה מחום, רטיבות או עבודה אינטנסיבית, שומרת על איכותי לאורך זמן, ואינה מדיפה חומרים מזיקים או ריחות לא נעימים.
  • אסתטיקה ושמירה על אסתטיקה – ישנם לא מעט פתרונות ריצוף אסתטיים בעולם הזה, גם עבור משטחים תעשייתיים. עם זאת, פתרונות אסתטיים שגם לא נשחקים ונשארים אסתטיים זה לא מצרך נפוץ כל כך – אבל רצפות אפוקסי נותנות לנו בדיוק את זה בצורה הטובה והנוחה ביותר לאורך זמן, עם שמירה על המראה הראשוני והאיכותי גם לאחר עבודה ארוכת שנים.

רצפת אפוקסי איכותית ברמה הגבוהה ביותר מתאימים רק דרך שירות מקצועי בתחום

כאשר אנחנו מתאימים לעצמנו רצפות אפוקסי עבור העסק שלנו או עבור כל מטרה אחרת, ואנחנו עושים זאת דרך שירות מקצועי ומוביל בתחום האפוקסי בארץ, אנחנו למעשה מבטיחים לעצמנו את הריצוף האיכותי ביותר שנוכל לקבל לאורך זמן – ולכך אין תחליף.