Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מחברות מעוצבות

מחברת מעוצבת היא לא כמו כל מחברת

בעידן המודרני רבים נוטשים את הציוד המשרדי הקלאסי לטובת ציוד מחשוב. אך יודעי דבר מבינים שאין כמו כתיבה בכתב יד, עם הציוד הישן והטוב שכל תלמיד כיתה א' מכיר. רבים מכפי שהיינו יכולים לחשוב עוד משתמשים בעטים, צבעים, מחברות וקלסרים מסוגים שונים. מחברות מעוצבות הן הפתרון האידיאלי עבור מי שמחפש ציוד משרדי קלאסי בעיצוב חדשני וייחודי. אין מדובר רק בתלמידי בית ספר ותיכונים שעבורם השימוש במחברות הוא ברמה היום יומית, אלא גם במגמה גוברת בקרב בעלי עסקים. כיום יותר ויותר בתי עסק מזמינים מחברות מעוצבות עם הלוגו של המשרד ועיצוב ספציפי לפי הזמנה, עבור כל עובד ועובד בחברה.

היתרונות שבמחברת מעוצבת

  • אפשר לעצב בהן כל פרט – מחברת מעוצבת איננה מחברת רגילה. מחברות מעוצבות, כשמן כן הן, מיוצרות בהזמנה אישית עבור הלקוח. הלקוח יכול להתייעץ עם המומחים בבית הדפוס ולהחליט יחד איתן על כל פרט בעיצוב המחברת. הלקוח בוחר את סוג הכריכה, את גודל המחברת, את סוג הנייר, הצבע של המחברת, העיצוב החיצוני שלה ועוד.
  • מחברות מעוצבת מייחדות אתכם מהסובבים אתכם – בין אם אנחנו תלמידים בבית הספר, סטודנטים באוניברסיטה או אנשים מבוגרים, תכונה אנושית בסיסית היא הרצון להיות מיוחדים ושונים מהסובבים אותנו. מחברות מעוצבות מעניקות לילד תחושת ייחוד אישית ויכולות להיות המתנה המושלמת עבורו לפתיחת השנה. כמו כן, מחברות מסוג זה הניתנות כמתנה לעובדים בעסק מסוים, מעוררות גאוות יחידה ותחושת שייכות לאותו העסק.

היכן מזמינים מחברות מעוצבות?

ניתן לרכוש מחברות מעוצבות רק בבתי דפוס ברחבי הארץ. מכיוון שכל הרעיון במחברות אלו הוא היכולת של הלקוח לעצב בעצמו את המחברת, הן מודפסות בהזמנה אישית לפי הכמויות שמכתיב הלקוח. ניתן ורצוי להתייעץ עם המומחים הגרפיים של בית הדפוס בכל הנוגע לעיצוב של כל פרט במחברות שמזמינים על מנת להגיע לתוצאה המיטבית. מחברות איכותיות הן מחברות שמצד אחד אפשר לחוש בהן את הטעם האישי של הלקוח ומצד שני אפשר לראות שהן הודפסו בצורה המקצועית ביותר על ידי בית הדפוס.