Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מערכות ספא – להגשים את החלום ולהפכו למציאות

אין כמעט אחד שלא אוהב להעביר כמה שעות בספא. כולנו מחכים לחופשה השנתית שלנו הכוללת בדרך כלל מסז׳ מפנק, שהייה בסאונה יבשה או רטובה וכמובן, איך לא – כניסה לאמבט הג׳קוזי. גם בחדר הכושר רובנו אוהבים להתפנק בסוף אימון קשה ולשחרר את השרירים התפוסים בג׳קוזי.  אז יש לנו חדשות בשבילכם: אין כבר צורך לחכות לחופשה של אחת לשנה או שנתיים. מעכשיו תוכלו להנות ממערכת ספא איכותית, יוקרתית או פשוטה הכוללת סאונה ביתית ואמבט ג׳קוזי מצויד בזרמים מפנקים אליהם כבר התמכרנו מזמן. אם בעבר מדובר היה בחלום בלתי אפשרי, המיועד לעשירים בלבד, היום חברות שונות החלו להתקין מערכות ספא בבתים של אנשים רגילים, במחירים סבירים לאו דווקא מהמעמד העליון. מלבד הפינוק המדהים של להיכנס לאמבט ג׳קוזי עדין, חמים ומפנק בסוף כל יום, למערכות הספא יש יתרונות בריאותיים רבים והם מאפשרים לנו לשמור על איזון בין הגוף, הראש והנפש, להשתחרר מכל הלחצים, המתחים והמחשבות שתוקפים אותנו במהלך היום. יחד עם זאת, מחקרים מוכיחים כי לשהייה בג׳קוזי או בסאונה לזמן מוגבל יש יתרונות רפואיים רבים.

 

סאונה יתרונות

  • שחרור ממתחים- מחקרים מראים כי קיים קשר ישיר בין החשיפה למחלות לבין הלחצים בהם אנו נמצאים. הסאונה מאפשרת לנו לשחרר את המתח מהגוף, להירגע ולהנות מהרגע.
  • משפרת את זרימת הדם ומרפה את השרירים- החום שנוצר על ידי הסאונה, מאפשר להזרים את הדם למקומות שונים בגוף, מה שתורם לסירקולציה של הדם. בנוסף, החום מרפה את השרירים ומשחרר אותנו מכאבי פרקים.
  • ניקוי רעלים – כאשר אנו מזיעים הגוף משחרר מתכות רעילות ולכן השהייה בסאונה פופולארית כל כך ברחבי העולם.

 

ג׳קוזי יתרונות

  • מאט הזדקנות- מחקרים מראים כי שהייה במים חמים, מאטה את קצב ההזדקנות הטבעי של הגוף.
  • ישנים טוב יותר- מסתבר שמכיוון ומים חמים מרגיעים את הגוף, הטבילה בג׳קוזי סמוך לשעת השינה, תורמת להירדמות שלנו בלילה ואף משפרת את איכות השינה.
  • משפר את חילוף החומרים בגוף ותורם להרזיה – השהייה בג׳קוזי מגבירה את המטבוליזם שלנו ותורמת לתהליך ההורדה במשקל.