Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מציאת ספסלים לגן: תשיג את המראה המושלם עבור הגן שלך

ספסלים רבים הם רב תכליתיים, לדוגמא, ניתן להשתמש בהם בפארקים, בקניונים וכמו כן הם יכולים לשם כספסלים נהדרים לגן. במאמר זה אני אספק לך מספר דוגמאות לסוגים ולסגנונות השונים הזמינים של ספסלים לגן. אולם, קיימות אפשרויות רבות שניתן לבחור מהן:

ריהוט גן סטנדרטי:

סוג ספסל זה נמכר בדרך כלל באורך של שישה מטרים אבל גם זמין בארבעה מטרים ומגדיר מחדש את סגנון ספסל הפארק המסורתי. לספסל יש מושב ארוך ושטוח, מסגרת מעץ ורגליים. קיים מרווח בין מושב הספסל לבין המשענת של הספסל, אבל זה עדיין סוג מאוד נוח של ספסל לגן.

פארק דלוקס וספסלי גן:

פארק דלוקס וספסלי גן מציעים את כל היתרונות של הספסלים הסטנדרטיים, אך מוסיפים מתאר חינני. לכן ספסל הגן שלך אמור להתאים לכל סגנונות הגוף בנוחות. ככל שזה יהיה יותר נוח, כך יהיה לך פשוט יותר להירגע וליהנות בחצר.

פארק Elite וספסלי גן:

ספסלי הגן האלה בעלי צורה אדריכלית מעובדת. הם שומרים על האיכות הגבוהה שלהם במזג אוויר קשה וכמעט ללא תחזוקה כלל. הם עשויים מבנייה של פלסטיק ממוחזר. הם יוסיפו מגע של טעם אישי ויופי לגן שלך והם גם מחזיקים מעמד הרבה זמן.

פארק מתאר וספסלי גן:

פארק מתאר וספסלי גן נבנים עם סוג חזק של עץ מפלסטיק ממוחזר והעץ הזה מהודק היטב למסגרת הכבדה מברזל. כמו יתר הספסלים שציינתי ואלו שאני מתכוון לציין, הגודל של הספסל בדרך כלל באורך של ארבעה לשמונה מטרים כך שתוכל לרכוש אותו במידה המתאימה לך. ספסלי הגן הללו לא רק נעימים לעין, אלא גם נוח ומסוגננים.

פארק מונרכי וספסלי גן:

סוג זה של ספסל גן מעוצב עבור אותם אנשים הדורשים צורה עדינה יותר של ספסל הגן. אולם, הם עדיין מאוד פופולריים ויש להם מראה נחמד וכמו כן יכולים להוות מקום מנוחה בתוך הגן שלך.

פארק סטנדרטי, קניון וספסלי גן:

ספסלי גן סטנדרטיים מספקים מרחב לספסל ללא קישוטים נוספים. זה פשוט מושב בגן עם עיצוב פשוט. העיצוב הזה מאפשר לספסל הגן להשלים כמעט כל סגנון ארכיטקטוני הסובב אותו.

קניון דלוקס, פארק וספסלי גן:

קניון דלוקס, פארק וספסלי גן זמינים עבור יישום בקנה מידה גדול יותר. עדיין שימוש במבנה של פלסטיק ממוחזר וכמעט ללא תחזוקה, ספסלי הגן האלה מתאימים לאסתטיקה ויכולים להיות תוספת מושכת לכל גן.

קניון Elite, פארק וספסלי גן:

קניון ה Elite, פארק וספסלי העץ מעוצבים עם מושב המציע מראה טרי של עץ אקזוטי. ספסלי עץ הם מאוד מושכים בתוך הגן שלך והם מגיעים מעוצבים במיוחד להחזיק מעמד למשך זמן רב, הם לא דורשים תחזוקה וללא שבבים. אף גן בקנה מידה גדול לא צריך להיות ללא ספסל בעל עיצוב אלגנטי ויוקרתי שכזה. לא משנה מה הגודל שאתה זקוק לו.

זכור, מפני שספסלי העץ שציינתי מתאימים להרבה מטרות, אתה יכול לבחור את גודל הספסל שלך על סמך המקום שאתה רוצה להניח אותו ולהעריך כיצד זה יראה בכל מקום מסוים בתוך הגן שלך. מדוד את האורך המתאים לספסלי העץ שלך לפני שתבצע רכישה ובחר את הסגנון שמתאים הכי טוב לך ולגן שלך.