Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מקלחונים במבצע

אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם חדרי האמבטיה כיום הוא התקנת מקלחונים במקום אמבטיות.

למקלחונים יתרונות רבים על פני אמבטיות בדברים רבים, כגון חסכון במקום שכן לעיתים נרצה לחסוך במקום על מנת שנרגיש שהחדר מעט מרווח יותר ולכן נעדיף להשתמש במקלחון, בעדיפות למקלחון פינתי ובכך לנצל את המקום בחדר האמבטיה.

בנוסף מקלחון יכול לתת לנו פאן יוקרתי מאוד בעיצוב תודות לשלל העיצובים השונים בהם ניתן להשיג כיום מקלחונים.

כפי שציינו ישנו את הדגם של מקלחון פינתי אך בנוסף ישנו דגם של מקלחון שאותו נוכל למקם בנישה מסויימת בין שני קירות.

לעיתים בחדרי המקלחת ישנם קירות שמעט מגבילים אותנו ואנו לא יכולים לשבור או להרוס אותם ולכן נאלץ להתמודד איתם, כאשר אחד הדברים שנוכל לעשות ביניהם הוא מקלחון.

ישנם כאלה שיעדיפו מקלחון גם אם יש להם מספיק מקום בחדר המקלחת והם היו יכולים לשים בו אמבטיה, ניתן כמובן להתאים את המקלחון לכל חדר היות ובניגוד לאמבטיה ישנה גמישות הרבה יותר גדולה בגדלים שלו.

בין העיצובים השונים של מקלחונים גם נוכל לראות שוני בדלתות של המקלחון כאשר ישנם כמובן דלתות הזזה, שהם פתרון טוב למקומות בהם המקום מעט מוגבל, שכן פתיחת הדלת עצמה לא מבזבזת מקום.

בנוסף ישנן דלתות אשר נפתחות כלפי חוץ, או כאלה שנפתחות בדירוג ונותנות הרגשה יותר יוקרתית למקלחון.

מבחינת הטוש עצמו גם פה ישנם מספר עיצובים כאשר יש כמובן את הטוש אשר אנו מכירים שתלוי על הקיר אך לאלו הרוצים להעניק מראה מעט יותר יוקרתי ולהשקיע מעט יותר כסף במקלחון ניתן לעשות ברז טוש אשר יוצא מן התקרה.

בתוך המקלחון ניתן לעצב אותו במגוון עיצובים באמצעות חרסינה נקייה או פסיפסים ועל ידי כך לתת תחושה עיצובית עמוקה יותר למקלחון או אפילו להתאים את הקיר בתוך המקלחון לקו העיצובי של כל חדר המקלחת.

ניתן להשיג מקלחונים במבצע בחברות הגדולות אשר מייצרות ומשווקות מקלחונים ובכך אולי מעט להוזיל עלויות אך גם אם לא נמצא מקלחונים במבצע נוכל להשיג מקלחון איכותי,נוח ויפה במחיר אטרקטיבי.