Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

נירו לוי השחקן

לרבים מאיתנו נירו לוי מוכר אולי בתור הדמות של חפר גורי מהסדרה רמזור, אך למעשה לוי התחיל את הקריירה שלו אי שם באמצע שנות התשעים, ובאמתחתו מספר פרסי משחק ומספר רב של סדרות וסרטים. עוד עובדה מעניינת שרבים לא יודעים על נירו לוי, ששמו הפרטי האמיתי הוא בכלל ניר.

לוי נולד בחיפה בשנת 1968, בצבא שירת שירות מלא בתור לוחם בפלוגת חבלה והנדסה של גולני.

לאחר שחרורו מהצבא החל נירו לוי ללמוד משחק בבית הספר המפורסם למשחק ״בית צבי״ שברמת גן. את לימודיו בבית צבי סיים נירו לוי בשנת 1995. שנה לאחר מכן ערך הופעת בכורה בתפקיד משמעותי בסדרת הטלוויזיה הפוך אשר שודרה בערוץ 22. בסדרה שיחק את דמותו של מיקו אייזנברג לצד שחקנים מוכרים אחרים כמו דני שטג, אורנה פיטוסי, עינת וויצמן ועוד.

הפוך הפכה לסדרה אהודה באותם ימים, שזכתה לביקורות חיוביות רבות ואף הייתה כל כך אהודה עד שערוץ 22 והזכיינית קשת הזמינו עוד שתי עונות מהיוצרים. במהלך צילומי העונה השלישית של הסדרה אשר צולמו בנפאל הגו המקומיים את שמו ניר לוי בתור ״הירו״ ומכאן כבר דבק בנירו לוי השם נירו.

 

סרטים וטלנובלות בכיכובו של נירו לוי

במשך השנים השתתף נירו לוי במספר טלנובלות בהן מיכאלה ומשחק החיים אשר שודרו בערוץ 3, אשר היה בעבר ערוץ הסדרות. על מסך הקולנוע השתתף נירו לוי במספר רב של סרטים כאשר אחד הבולטים שבין סרטיו היה סרטו של אריק קפלון, החברים של יאנה, תפקידו בסרט זיכה אותו בפרס אופיר על השחקן הטוב ביותר בשנת 1999. נירו לוי שיחק גם בחוכמת הבייגלה של אילן הייטנר, ימים של אהבה של מנחם גולן וכמובן בסרט שהפך לסרט קאלט של שנות האלפיים אהבה קולומביאנית של רשף לוי.

בשנת 2008 התחיל לככב בסדרת הטלוויזיה המוצלחת רמזור לצד אדיר מילר וליאור כלפון תחת הדמות של חפר גורי, רווק תל אביבי הולל אשר אינו מעוניין להתמסד. במסגרת הדמות טבע מספר מטבעות לשון בחברה הישראלית כאשר הבולט שביניהם הוא ״גיסנו״. לאחרונה נכנס נירו לוי לבית האח הגדול במסגרת עונת הVIP.