Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

סוגי מציאות רבודה

המציאות היומיומית היא קשה ומורכבת. הלח בעבודה, גידול הילדים הצורך להתפרנס ולחשוב כל הזמן האם יש לנו מספיק כסף מובילה לכך שאנו נקלעים לעומס רגשי ומתקשים לנהל את חיינו כמו שצריך. מה לא היינו נותנים תמורת האפשרות לברוח לכמה שעות מהמציאות הזאת ולחוות מציאות הרבה יותר רגועה ומכילה. אז חלק מאתנו נוסעים לחו"ל או לצימר בארץ, אך נראה כי לא די בכך וכי המציאות ממשיכה לרדוף אחרינו גם שם כאשר אנחנו עדיין צריכים לענות על מיילים, לדאוג לילדים ולחשוב מה יקרה אחרי החופש. אך מה שכן ניתן לעשות הוא ללכת אל עולמות המציאות הרבודה. ישנם הרבה סוגי מציאות רבודה אך ניתן לומר בביטחון מלא כי כולם מספקים לנו מציאות חלופית המקלה על חיינו ומאפשרת לנו לקבל שקט מתלאות היום יום. על כן הצפי הוא כי מציאות רבודה תהפוך לחלק מרכזי יותר בחיינו וכי אנשים רבים יותר ייהנו מהאפשרויות המדהימות של מציאות רבודה.

סוגי מציאות רבודה – גם לעולם העסקים

אך שימו לב כאשר אנחנו מדברים על סוגי מציאות רבודה אנחנו חייבים להזכיר כי המציאות משרתת אותנו בצורה נהדרת גם בעולם העסקים. כך לדוגמא חברה היוצאת לתערוכה חשובה בה היא צריכה להרשים את הלקוחות והספקים שלה יכולה להשתמש במציאות רבודה ולהפוך את התערוכה לבלתי נשכחת. מעטים הדברים המשתווים להדגמה באמצעות מציאות רבודה ואין ספק כי מדובר בהזדמנות מצוינת בשבילכם להכות את העולם בתדהמה. באמצעות המציאות הרבודה אתם יכולים להדגים את היכולות של החברה שלכם, את היתרונות שלה ולעשות זאת בדרך מעניינת ומקורית אשר תיצור הד עצום ועל כן מציאות רבודה היא כלי רב עוצמה בעולם העסקים.

סוגי מציאות רבודה – בל נשכח את עולם המשחקים

אך אי אפשר לדבר על סוגי מציאות רבודה מבלי להזכיר את עולם המשחקים. כיום כל משחק המכבד את עצמו מבין כי הוא צריך להציע משחק של מציאות רבודה. לא רק ילדים אוהבים משחקי מציאות רבודה אלא גם מבוגרים רבים התאהבו בתחום ואין ספק כי מציאות רבודה מאפשרת משחקים מרתקים ביותר.

https://www.youtube.com/watch?v=4SBViua4DOg