Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

סינמה סיטי גלילות טלפון

כמו כל פיסת מידע שאנו רוצים להשיג, גם את הטלפון של סינמה סיטי גלילות, ניתן להשיג דרך האינטרנט, בחיפוש קצר בגוגל. סינמה סיטי היא למעשה עיר הסרטים הגדולה ביותר בישראל שכבר פתחה 6 סניפים ברחבי הארץ. בעוד לפני כמה שנים כל מה שהיה זה את סינמה סיטי גלילות שם כל אזור המרכז וגוש דן היה מגיע בכדי לצפות בסרטים, היום יש סינמה סיטי גם ברעננה, בירושלים, בראשון לציון ובערים נוספות. סינמה סיטי מאפשרת לנו לצפות בכל הסרטים הכי חדשים החל מסרטים ישראלים, סרטי דרמה, אקשן, מתח, סרטי מדע בדיוני וסרטים זרים. בסינמה סיטי יש גם את אולם ה- VIP שמאפשר לנו להנות בקניית כרטיס מעט יקר יותר משתייה ואוכל חופשיים, גלידות, ממתקים, פופקורן חינם ועוד. בקיצור סינמה סיטי הוא המקום המושלם לבלות עם הילדים בשבתותף חגים וגם אחר הצהריים.

 

האתר של הסינמה סיטי

לא רק שדרך אתר האינטרנט של סינמה סיטי תוכלו להנות מרכישת כרטיסים אונליין בצורה נוחה ומהירה, לבחור את המקומות בהם אתם יושבים ולאסוף את הכרטיסים מהעמדות של כרטיסי האשראי, מבלי בכלל לעמוד בתור. באתר של סינמה סיטי תוכלו לצפות בכל הסרטים המוצעים לצפייה, לראות טריילרים, לראות מהם הסרטים הכי מבוקשים נכון לשבוע האחרון וגם להתעדכן בשלל תוכניות נוספות במסגרת הסינמה סיטי כמו למשל קומדי סנטרל, ימי הולדת בסינמה סיטי, הצגות ילדים, זמן אשכול, סינמה בוקר ועוד. הסרטים באתר מקוטלגים כמובן לפי נושאים כך שיש תוכלו לגשת לקטגוריה האהובה עליכם: קומדיה רומנטית, אימה, ילדים, דרמה, מתח ועוד.

בקטגוריית מידע כללי של הסינמה סיטי תוכלו לדלות מידע כמו איך מגיעים לסניפים השונים של הסינמה סיטי, מה עוד יש במתחם, להבין את אפשרויות החניה שלכם, לקבל מידע לגבי שירות הלקוחות של הסינמה סיטי, הטלפון ועוד.

 

אז אם אתם מחפשים דרך להעביר קצת זמן איכות עם הילדים, עם חברים או בן/בת הזוג שלכם, צאו לסרט בסינמה סיטי ותהנו מחווית צפייה מדהימה, המשלבת אוכל טוב, קניות והרבה פאן.