Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

עוקבים באינסטגרם

אין ספק כי הרשת החברתית אינסטגרם תופסת חלק ניכר הן בשיווק ופרסום של עסקים דינמיים והן אצלנו הגולשים. העובדה שמדובר בתמונה או סרטון בלבד מעוררת תגובות רבות וגורמת לרבים מאיתנו לרצות ולהוסיף עוד ועוד עוקבים באינסטגרם. עוקבים באינסטגרם לא רק יוצרים חשיפה מטורפת, הם גם מעודדים שיח אינטרנטי, מאפשרים לגולש להתחבר עם המותג ולא פחות חשוב יוצרים עבורנו מציאות…

 

הנה כמה דוגמאות למותגים ואנשים שיש להם אינספור עוקבים באינסטגרם

 

  1. Thebucketlistfamily – מדובר בזוג הורים עם שני ילדים שהחליטו למכור את כל הנכסים שלהם במטרה לטייל בעולם. כבר כמה חודשים שהמשפחה מציגה בתמונות את המקומות שבהם היא מבקרת והתוצאה – אלפי עוקבים לכל פוסט.
  2. raskalov – עוד מישהו שזכה לטייל בכל רחבי העולם רק שהפעם הוא בחר לצלם את עצמו ואת הנופים מנקודות גבוהות במיוחד. גם כאן אלפי עוקבים מפרגנים בלייקים והופכים אותו לאחד מכוכבי האינסטגרם המבוקשים.
  3. story online – אמנם קצת פחות עוקבים מהקודמים אך היות ומדובר במותג ישראלי, אין ספק כי הם עושים עבודה מצוינת שלא רק מסייעת בהגדלת החשיפה ואחוזי המכירות של הרשת אלא גם יוצרת עניין ובאז דיגיטלי. למי שלא מכיר מדובר ברשת אופנה לה סניפים הפזורים ברחבי הארץ ובכל סניף כמה מהמותגים המובילים בעולם, לכל מותג סיפור משלו ועל כן השם – סטורי.

 

 

איך ליצור עוקבים באינסטגרם?

יש כל מיני דרכים ליצור מצב שבו כמות העוקבים באינסטגרם עולה ועולה. ראשית ניתן לפנות לחברות פרסום וקידום שמגייסות עוקבים בצורה חוקית ולגיטימית, ממש כמו שניתן לאסוף לייקים ועוקבים בפייסבוק או ביוטיוב. בנוסף, שימוש נכון בתיוגים אותם ניתן לבצע דרך הפוסט יכול לעודד חשיפה אל קהלי יעד במגוון תחומים. כל תמונה מאפשרת להגדיר עשרות תיוגים כאשר אלו למעשה משמשים כמילות מפתח מה שאמור לעורר עניין ובסופו של דבר להגדיל את כמות העוקבים שלכם. בנוסף, חשוב מאוד לשמור על פעילות כל הזמן. ממש כמו בפייסבוק – דף עסקי לא פעיל, מעורר חשד ולא מעיר לתגובות כאשר דף פעיל מעודד תגובות רבות יותר, כך גם באינסטגרם.