Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פינה קסומה בכרמל – לנופש מושלם

אחד המקומות הכי אטרקטיביים באיזור הכרמל הוא מורדות הכרמל הדרומיים. רכס הררי וירוק כל ימות השנה שלמרות השריפה הדרמטית והטראגית שקרתה לפני כמה שנים וכילתה דונמים רבים של חורש טבעי, הצליח לשקם את עצמו ולפרוח מחדש. לנופשים שמחפשים נופש אטרקטיבי וירוק, שקט ושליו, במקום נוח, האיזור מציע מגוון רחב של בתי מלון, צימרים, אטרקציות תיירותיות ופינות ופנינות נוף קסומות.

 

אי אפשר לדבר על איזור זה של הכרמל בלי להזכיר את אחד ממתחמי הנופש הכי אטרקטיביים באיזור, מלון יערות הכרמל שנמצא בסמוך למושב בית אורן. מלון זה היה מפורסם בעבר בעיקר בזכות טיפולי הספא היוקרתיים והאיכותיים שמוענקים לאורחיו, אבל הוא למעשה מציע גם נופש שקט וירוק מול הים, בפינה קסומה של הכרמל. הנוחות, האיכות וההקפדה על הפרטים הקטנים הופכים את החופשה במלון זה לאידיאלית עבור מי שרוצה להתרחק לכמה ימים מהרעש והקצב המהיר ולהתמסר לשקט.

 

לצד מלון כמו יערות הכרמל שנמצא באיזור אפשר למצוא גם הרבה מאד צימרים ומתחמי אירוח בקיבוצים והמושבים של איזור חוף הכרמל, בתי המלון החדשים והותיקים של חיפה ועוד מקומות לינה רבים. לצד כל אלו, שופע האיזור אטרקציות תיירותיות רבות ביניהן המוחרקה ודליית אל כרמל, עוספייא, כפר האמנים עין הוד, שמורת חוף הבונים ועוד.

 

אם אתם רוצים להתרחק לכמה ימים מהבלגן של העיר, מהרעש, האבק, הקצב המהיר של החיים, הטלפונים הניידים וכל שאר המטרדים, הכרמל מציע לכם כמה מהמקומות הקסומים והשקטים ביותר בארץ. מלון יערות הכרמל ושאר המקומות האטרקטיביים באיזור מוכיחים שאין כמו הירוק של הכרמל כדי להרגיע, להשכיח ולצבור כוחות אחרי חופשה מושלמת באיזור. בכל ימות השנה, בכל מזג אוויר ובכל הזדמנות שיש לכם.