Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פיצה טיים נתניה- איכות וטריות זה שם המשחק

תמיד רציתם למצוא בארץ מקום קטן, צנוע ומשפחתי שמזכיר לכם מסעדה באחת הסמטאות של הערים המרכזיות באיטליה, כאשר השולחנות עם המפות המשובצות באדום לבן מנוחים ברחוב ואתם סועדים את הארוחה שלכם כאשר אויר קריר ונעים נושף בעורפיכם והאוכל מזכיר לכם את המנות שאכלתם בטיול האחרון באיטליה בזמן שאתם לוגמים מיין איטלקי טוב?

אז כנראה שהמקום שאותו חיפשתם כל השנים הוא פיצריה בנתניה . בפיצה טיים נתניה אנו מקפידים על כל הפרטים הקטנים שעליהם מקפידים במסעדה איטלקית ומביאים לכם את המסעדות הביתיות של רחובות איטליה אל נתניה והסביבה

הדבר הראשון שאנו מקפידים עליו הוא האווירה הביתית והחמה שיש בכל מסעדה שמגישה אוכל איטלקי אותנטי באיטליה, את התחושה שניסו לדחוס כמה שיותר שולחנות במקום אחד בקושי אפשר לצעוד מהכניסה אל השולחן או מהשולחן לשירותים וזה מבלי לדבר על הרעש העצום במסעדה יחליפו בפיצה נאפולי קרית שמונה התחושה הביתית של מסעדה קטנה ומשפחתית כאשר ההרגשה היא שכאילו מבשלים אך ורק בשבילך כאילו אין עוד אנשים אחרים במסעדה, בעוד שאת הרעש של האנשים שצועקים ומדברים והמוזיקה הרועשת שתמצאו בכל מסעדה תל אביבית ממוצעת תחליף מוזיקת רקע איטלקית שקטה. תפריט היינות שאנו מציעים יחזיר לכם פלאשבקים מהטיול האחרון שלכם באיטליה כאשר כל היינות שלנו נבחרו בקפידה על ידנו והם כולם יינות איטלקיים אשר יובאו מאיטליה שנותנים לכם את התחושה כאילו אתם שותים וינו רוסו באחד מהיקבים שבפירנצה אשר בצפון איטליה.

האווירה ממשיכה עם המנות המוקפדות שאנו מגישים בפיצה נאפולי קרית שמונה כאשר אנו שמים דגש חשוב על האותנטיות של המנות, כך שלא תמצאו מנות שמקורן לא במטבח האיטלקי. בנוסף, אנו שמים דגש חשוב על חומרי הגלם, כאשר אנחנו מקפידים להשתמש אך ורק בחומרי גלם איכותיים ויקרים ולא חוסכים על חשבון הלקוח.

מנות הפסטה והפיצה שלנו נעשות במקום כך שגם הבצק של הפיצה מרודד בכל יום מחדש במסעדה וגם הפסטה היא פסטה טרייה מתוצרת עצמית ולא פסטה יבשה. אנו בפיצה נאפולי קרית שמונה שמים לעצמנו למטרה לתת לכם חווית לקוח אמיתית בכל ביס ולגימת יין.