Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פלטות עץ לפי מידה – חוסך זמן וכאבי ראש מיותר

בעבר כאשר היינו מזמינים פלטות עץ ממחסן עצים או נגרייה, היינו צריכים לדאוג לחיתוך העץ בעצמנו, בין אם זה אומר שהיינו צריכים לחתוך אותו לבדנו או לקחת את העצים לנגרייה אשר תדאג היא לחיתוך שלו.

כיום הטכנולוגיה מאפשרת לנו פתרונות חיתוך קלים יותר ולכן ניתן להזמין מראש פלטות עץ לפי מידה בכל מחסן עצים או נגרייה, בין אם מדובר בכמויות גדולות של פרויקטים גדולים כגון בניית מחסן או בית מעץ, וגם אם מדובר על כמויות קטנות של בניית רהיטי. אם אתם זקוקים  לכמות קטנה או  מזערית של פלטות במטרה לבנות ספסל לדוגמא,נוכל לקבל את חומר הגלם מוכן לעבודה והרכבה.

 

היתרון המרכזי של קבלת פלטות עץ לפי מידה מוכנות מראש, הוא שנחסך לנו הרבה כאב ראש מיותר של התרוצצות בין נגריות על מנת שיחתכו לנו את העץ, או קניית מסורים וחיתוך עצמאי, שלא תמיד יהיה מדויק לרמה שבה אנו רוצים את העץ.

כאשר נזמין מראש את פלטות העץ לפי מידה אנו נקבל אותן מוכנות לעבודה, עם גימור אידיאלי בנקודות בו חתכו את העץ ולא יהיה עלינו לשייף את הפינות ולהגיע לגימור מדויק בעצמנו בעזרת נייר זכוכית כפי שהיינו צריכים לעשות אילו היינו חותכים את העץ לבד.

 

כמו-כן אנו נשמח לייעץ לכם לפני תחילת הפרויקט מהו סוג העץ אשר יהיה המתאים ביותר לפרויקט הניצב לפניכם, בהתאם למספר פרמטרים חשובים כגון סוג הפרויקט, בין אם זה בית, פרגולה, דק לגינה, רהיטים לבית, רהיטים לגן וכדומה.

התנאים בהם יעמוד העץ, כגון רוח, גשמים, לחות, פגעי מזג אויר, או שמא העץ יהיה במקום סגור.

אחרי שנבין את סוג הפרויקט נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בבחירת סוג העץ המתאים ביותר לאותה עבודה, וכמובן נספק לכם את הפלטות עץ לפי המידה שבקשתם מראש.

במהלך הפרויקט נשמח לעמוד לשירותכם עד סיומו המוחלט של הפרויקט ובאם תזדקקו לפלטות נוספות באותן מידות או במידות אחרות, נשמח לספק לכם אותן באופן מיידי.

כמו כן אנו נעמוד לשירותכם בכל שאלה שתהיה לכם במהלך העבודה עם העץ, כגון איטום העץ, צביעת העץ וכדומה.

https://www.youtube.com/watch?v=kmcSRLPT7Yw