Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פרגולה

עד לפני מספר שנים בניית פרגולה בבית הייתה סיפור של מספר שנים ולא בגלל שלוקח כל כך הרבה זמן לבנות פרגולה אלא בגלל שהיה לוקח נצח נצחים עד שהיינו מקבלים את האישור לבנות פרגולה מהרגע בו הגשנו את הבקשה. לפני מספר שנים חל שינוי ברשויות העירוניות היות והמחוקק הבין כי לא ייתכן שתוספת בנייה כל כך מינורית שבאה להקל על הדייר או להוסיף אלמנט דקורטיבי תצריך כל כך הרבה זמן המתנה עד שלבסוף תקבל אישור. לאחר אותו שינוי אכן התקצרו זמני ההמתנה למספר חודשים בלבד לאחר שעמדו בעבר על מספר שנים.

מהם היתרונות של פרגולה .

בראש ובראשונה כאשר אנו מתקינים פרגולה אנחנו משדרגים את הנראות של הבית שלנו. היות ופרגולה ניתן להתקין כמעט בכל מקום בבית, בין אם זה בחצר הבית, במרפסת של הבית או הגג שלו, יש לנו גמישות רבה בנוגע למקום ההתקנה, כך שאם הפרגולה לא מתאימה מבחינת עיצוב במקום אחד נוכל להתקין אותה במקום שני. מעבר לעובדה שהפרגולה משדרגת את הנראות של הבית היא גם נותנת לנו מקום שבו ניתן לשבת בצל ולהנות מכוס קפה או ארוחה טובה בסופו של יום. חשוב מאוד, בעיקר בבתים עם גינה או מרספת גדולה לעשות פינה אחת מוצללת על מנת שביום שמש בהיר נוכל כל המשפחה להנות מהגינה או מהמרפסת ולאכול שם ארוחה משפחתית או לשחק עם הילדים שלנו בדשא בפינה מוצלת.

יתרון נוסף של פרגולה היא העובדה שניתן להתאים את הפרגולה לכל בית, העיצוב של הפרגולה ניתן לשינוי באמצעות התאמת צבע העץ לצבעים שולטים בבית או לחילופין לשבור את העיצוב של הבית באמצעות צבע העץ. בנוסף גם סוגי עץ שונים בגדלים שונים גם כן יעזרו לנו על מנת שנוכל להשיג את העיצוב אותו אנו רוצים להשיג. באופן כללי, עץ בתור חומר גלם הוא מאוד נוח ועל כן ניתן לעבד אותו כמעט לכל צורה. לאחר מכן נוח מאוד לתחזק אותו היום ואחת לשנה או שנתיים בהתאם לסוג העץ נצטרך לעשות לו טיפול תקופתי על מנת שיחזיק מעמד לאורך זמן.