Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שולחן קקל מחיר

אם גם אתם מחפשים לרכוש שולחן קקל ושואלים את עצמכם מה המחיר, הגעתם לעמוד הנכון. לפני שנתאר את טווח מחירים חשוב להבין קודם כל מה זה בדיוק שולחן קקל ולמה זה טוב שיהיה לנו אחד כזה בבית לפחות. אז במקור, מדובר באותם שולחנות שאנו יושבים עליהם בפארקים ציבוריים, גני שעשועים, מוסדות, חורשות ויערות הפזורים ברחבי ישראל. המטרה של אותם שולחנות היא לאפשר לציבור הרחב לשבת בנחת מתחת לאיזה עץ רחב, לאכול ולשתות משהו בצוותא ופשוט להנות מהאוויר הפתוח. שולחנות קקל נמצאים בכל מיני מקומות ובעצם משרתים אותנו ומאפשרים לנו לנוח מבלי לחפש אחר מקום לשבת. הם נוחים לישיבה ממושכת, עשויים עץ מלא שולחנות קקל ולכן בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים בוחרים לרכוש אותם לביתם. יש עוד כמה סיבות שבגללן כדאי גם לכם לרכוש שולחן קקל אליכם הביתה.

  1. פתרון מעולה לילדים במקום לשבור את הראש איפה להושיב את הילדים, מה לעשות עם הכסאות שלא מתאימים להם מבחינת הגובה ולהתחיל להנדס את השולחן אוכל הגדול כדי שיתאים לכולם, פשוט משתמשים בשולחן קקל לילדים וככה מאפשרים להם לשבת אחד ליד השני, לפתח עצמאות ולאכול בעצמם.
  2. פתרון מעולה לאירוח הרבה פעמים אין לנו מקום על שולחן האוכל הגדול להניח את כל האוכל והשתיה, בעיקר כשמדובר בהרבה אורחים כמו למשל ביום שישי בערב או בערבי חג. במצבים שכאלה, שולחן קקל מהווה פתרון מעולה, שכן אפשר פשוט לפרוס עליו את כל האוכל והשתיה, מה שחוסך לנו המון המון מקום.

אז מה המחיר של שולחן קקל?

אז יש כמה מרכיבים שמשפיעים על המחיר של השולחנות הללו.

  1. סוג העץ ככל שהעץ יותר איכותי, כך מחיר השולחן יעלה בהתאמה
  2. גודל יש שולחנות קקל קטנים, בינוניים, גדולים וגדולים מאוד
  3. הרכבה עצמית או מוכן שולחנות קקל בהרכבה עצמית יעלו פחות משולחנות שמגיעים כיחידה אחת

לסיכום, טווח המחירים של שולחנות קקל נע בין 400-1,000 שקלים, שוב תלוי בסוג ובגודל של השולחן.

המחיר של שולחן קקל