Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

האם יכול להיות שאינסטגרם היא אפליקציית התמונות הכי שימושית בזמן האולימפיאדה?

נחשב שהאפליקציה המאוד פופולארית אינסטגרם מרוויחה משתמש חדש בכל שנייה. האפליקציה קיימת רק כשנתיים אך היא בהחלט יוצרת גלים מאז. לאחרונה נרכשה על ידי פייסבוק במחיר מדהים של מיליארד דולר, ושימושית על ידי יותר מארבעים מיליון אנשים (נכון לאפריל 2012), אז האם יכול להיות שאינסטגרם תהיה אפליקציית הצילום הפופולארית ביותר למשחקי האולימפיאדה השנה?

באמת נראה שהיא תוכל להיות: כבר עכשיו, אם תבקר בטוויטר, תוכל לחפש תיוגים כמו #ממסרהלפיד ((#torchrelay ו- #אולימפידתלונדון (#londonolympics) ולראות מספר משמעותי של תמונות אינסטגרם רלוואנטיות. אפילו יש בלוג אינסטגרם רשמי לאולימפיאדה, אשר מציע שהאפליקציה יכולה להיות אחת הדרכים הגדולות להנציח ולשתף את החוויה של משחקי האולימפיאדה לשנת 2012 המתקרבים.

עד עכשיו הועלו לאינסטגרם יותר ממיליארד תמונות, ישנה עלייה של חמישה מיליון תמונות חדשות שמתווספות בכל יום, על פי גרף בבלוג דיגיטל באז (Digital Buzz). מה שאומר ש- 58 תמונות מועלות בכל שנייה. וכשלוקחים בחשבון כמה נפוצים הופכים הטלפונים החכמים והסבירות הגבוהה שהמון אנשים יהיו מעוניינים לשתף את החוויה שלהם מהאולימפיאדה, זה לא מצריך קפיצה גדולה כדי להגיע למסקנה שהרבה מהאנשים האלה ישתפו את החוויות שלהם דרך אינסטגרם.

הדבר היחיד העלול להגביל את השימוש באינסטגרם במהלך מאורעות הספורט היא העובדה שבעלי כרטיסים מוזהרים שלא לשתף תמונות או סרטונים שהם עשויים לצלם בזמן הצפייה באירועי האולימפיאדה. תחת "התנאים של בעלי כרטיסים", נאמר שהם יכולים להשתמש בתמונות שלהם רק לשימוש אישי- מה שאומר ללא שיתופים דרך אינסטגרם או כל רשת חברתית אחרת.

אך למרות ההגבלות הללו, שום דבר לא יכול לעצור אנשים מחוץ למתחם האולימפיאדה מלשתף תמונות באפליקציה. אחרי הכל, יותר אנשים יחגגו את האירוע בבית או בפאב מאשר באצטדיון של האולימפיאדה; עדיין יש המון הזדמנויות לשיתוף. גם עסקים יכולים להחליט להשתמש באינסטגרם בזמן האולימפיאדה. דוגמא אחת היא, תחרות של התמונה הכי טובה של מסיבה של האולימפיאדה יכולה לשמש עסק כדי לתקשר עם הקהל שלו.

בסך הכל, למרות שיש מספר הגבלות על שיתוף תמונות ממשחקי האולימפיאדה באינסטגרם, היא עדיין נותרת אחת האפליקציות הפופולאריות ביותר; העובדה שהיא חברתית מטבעה אומרת שהיא יכולה להיות האפליקציה הלוהטת ביותר לתקופת האולימפיאדה.

האם יכול להיות שאינסטגרם היא אפליקציית התמונות הכי שימושית בזמן האולימפיאדה?