Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

האפליקציות החמות שגייסו מליוני דולרים

כולנו כבר יודעים שתחום האפליקציות גורף מליארדי דולרים בכל שנה. במאמר הבא נציג בפניכם את האפליקציות ה׳עשירות ביותר׳ לשנת 2015.

  • סאנרייז היא אפליקצייה המאפשר לנו לנהל יומן ולתכנן את כל המשימות שעומדות לפנינו. האפליקציה יודעת לסנכרן את המידע הרלוונטי שלנו מרשתות חברתיות כמו פייסבוק לדוגמא ומאפליקציות אחרות. למעשה, מדובר באפליקציה די שגרתית, אך בתחילת השנה הנוכחית, מסתבר שסנרייז נקנתה בידי חברת מייקרוסופט העולמית, בסכום של 100 מיליון דולר. באפליקציה ניתן להשתמש במחשב או בטלפון הנייד, דרך דפדפן, מה שמאפשר סינכרון מושלם עם שירותים רבים כמו טרלו או גיטהאב. האפליקציה קלה, פשוטה ואיננה מורכבת לתפעול. עם ההתקנה, אפשר פשוט לקשר את האפליקציה לחשבון הפייסבוק הפרטי שלכם וליהנות מהשימוש בה. למי שבבעלותו אייפד או אייפון, יוכל לסנכרן את האפליקציה עם חשבון האייקלאוד.
  • ליפט היא אפליקציית מוניות מצליחה במיוחד, אשר הצליחה לגייס בתחילת השנה הנוכחית 530 מליון דולר. חברת רקוטן, היא זו שבצעה את ההשקעה מה שהעניק לה שליטה של 9% באפליקציה זו. הסכום של ההשקעה הגיע מקרנות ומשקיעים רבים ברחבי העולם. מדובר באפליקציה אשר דומה מאוד לאפליקציית אובר. עד לא מזמן היא הייתה זמינה רק בארה״ב, אך יש ניסיון להרחיב אותה מחוץ לגבולות המדינה. הממשק של האפליקציה הוא חוויתי, דינמי וצעיר במיוחד.
  • אפליקצייה נוספת שנרכשה בסכום של 1 מליון דולר שייכת לתחום הדייטים. מדובר בסטארט אפ ייחודי הנקרא ״הליגה״ המאפשר לסנן את המשתמשים באמצעות נתונים ומאפיינים שונים, ולנתב את הזיווג באופן מושלם לפי צורכי המשתמשים. באפליקצייה משתמשים כמה עשרות אלפי אנשים בערים כמו ניו יורק, לונדון, שיקגו ולוס אנג׳לס. הכספים אותם גייסה החברה ששבעלותה האפליקצייה, ישתמשו בהם במטרה להגדיל את כמות האנשים בחברה, ולהרחיב את הפריסה העולמית של האפליקציה בערים של ׳צעירים וסטודנטים׳.
  • בתחילת השנה הנוכחית, אפליקציית Moovit הצליחה לגייס לא פחות מ-50 מליון דולר מחברות הענק נוקיה ו- BMW. מדובר באפליקציית ניווט המשמשת לייעול השימוש בתחבורה הציבורית בערים שונות ברחבי העולם. יותר מ- 15 מליון אנשים משתמשים באפליקציה ב-500 ערים שונות ברחבי העולם. הגיוס של 50 מליון הדולרים, נעשה לפי שווי של 300 מליון דולר.