Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

הדברת עכבישים

יכול להיות שלא תצפו אליהם והם יפתיעו אתכם ביום בהיר אחד כך פתאום, אך חשוב מאוד לא להיכנס לפאניקה כשאתם רואים את הראשון. העכבישים יכולים להיות מכה אמיתית ואתם חייבים לטפל בהם כמה שיותר מהר, ויש כמה שיטות טובות לעשות זאת.

העכבישים מגיעים בהמונים

מדובר במזיק יחסית נדיר שאנו לא רגילים לראות בעסקים או בבתים ולעומתם הנמלים והתיקנים, אפילו לעומת הטרמיטים, מדובר במצב לא נפוץ. אמנם את העכבישים אנו רואים פעמים רבות בחיינו אך אנו לא מייחסים להם את הכבוד של מזיקים, וזה שיש קור עכביש מידי  פעם לא הופך אותם לבעיה ממשית. עם זאת, במצבים מסוימים העכבישים יכולים להיות מטרד ממשי וזה הזמן לפתור את הבעיה עוד לפני שהיא גדלה. הדברת עכבישים הכרחית כדי לשמור על בית נקי ובריא.

כיצד מבצעים הדברת עכבישים?

  • כדי לבצע הדברת עכבישים ניתן להשתמש בחומרי ריסוס ייעודיים וחשוב לזכור שהם שונים מריסוס שמיועד לנמלים או לתיקנים. העכבישים מתנהגים אחרת והם צריכים להיות ממוגרים בשיטות שונות גם בגלל המבנה שלהם ואופן החיים שלהם וגם בגלל המקומות בהם הם מסתתרים. הדברת עכבישים כזו חייבת להיעשות במקומות הנכונים בהם הם אוהבים להתחבא, מאחורי ארונות, במקומות גבוהים בפינות החדרים ובגינה וביסודיות.
  • אם אתם לא יודעים כיצד להדביר את העכבישים או שהבעיה לא נפתרת אחרי שריססתם באמצעות קוטל עכבישים ייעודי
  • זה הזמן לקרוא למדביר מוסמך. מדביר מוסמך יוכל לבצע את ההדברה בצורה הכי טובה שיש ובמהירות כך שאתם לא צריכים להתאמץ. הדברה כזו תעלה לכם בין 300 ועד 500 שקלים לפי מספר פרמטרים כמו גודל הבעיה וכמובן גודל המקום שיש להדביר אך אתם יכולים להיות בטוחים שלאחר מכן תיהנו מבית נקי ומוגן מעכבישים.

לפתור את הבעיה במהירות

אין ספק שהדברת עכבישים יכולה להיות צעד יחסית מהיר אפילו לפסימיים ביותר ולמעשה אחרי כמה ימים כבר תראו כיצד העכבישים מתחילים להיעלם ולא פוקדים את ביתכם יותר. עם זאת חשוב לזכור שככל שתפתרו את הבעיה יותר מהר היא תהיה יותר קלה וזולה יותר כי העכבישים מתרבים עם הזמן.