Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

זאב נחמה נשוי?!?

זאב נחמה הוא סולנה של להקת אתניקס המיתולוגית ובנוסף הוא גם מפיק מוזיקלי ישראלי. נחמה נולד בשנת 1961 בשכונת פלורנטין בתל אביב אך גדל וחונך בחולון, שם למד בתיכון אורט חולון, אותו סיים בשנת 1979.בניגוד לאומנים מצליחים רבים, נחמה לא העביר את השירות הצבאי בלהקות הצבאיות למיניהם אלא שירת כלוחם על ספינות הטילים של חיל הים.

לאחר השירות הצבאי, נחמה את החל דרכו האזרחית דווקא מחוץ לעולם המוזיקה ועבד מספר שנים בתור סוכן ביטוח, כאשר באותו זמן הקים את להקת מוסקבה ביחד עם יאיר גת. לאחר מכן הקים את להקת אתניקס, ביחד עם תמיר קליסקי, כאשר בה הוא משמש בתור הסולן הכותב שירים הראשי של הלהקה. קליסקי צפה בהופעה של נחמה במסגרת להקת מוסקבה ולאחר אותה הופעה החליט להקים איתו את להקת אתניקס.

מעבר לשירים של אתניקס, אותם כפי שציינו נחמה כותב, הוא גם כותב שירים לזמרים אחרים, כאשר בין הזמרים להם כתב שירים ניתן למצוא זמרים כמו שרון חזיז, חיים משה, שלומי שבת, מרגלית צנעני, שרית חדד ועוד רבים אחרים.

אחד הדברים שיהיו זכורים לזאב נחמה ולהקת אתניקס הוא הגילוי של אייל גולן. להקת אתניקס ובראשה זאב נחמה, הם אלו שגילו את אייל גולן ונתנו לו את ההזדמנויות הראשונות בהופעות אורח במסגרת ההופעות של הלהקה, דבר שגרם לחשיפתו לקהל הזמר הים תיכוני ובעקבות כך להצלחתו הגדולה של אייל גולן. עד היום מקפידים אתניקס ואייל גולן על שיתוף פעולה ולעיתים הם אף מופיעים ביחד. נחמה חתום על שלושה אלבומים שהפיק לאייל גולן ורבים בכך טוענים שהוא חתום גם על השינוי שחולל בזמר הים תיכוני בשנות התשעים והבאתו לקדמת הבמה על ידי התמיכה באייל גולן.

באותה תקופה הפיצו בתקשורת שמועות על כך שזאב נחמה מנהל מערכת יחסים עם אייל גולן. ישנם הרבה תהיות לגבי העובדה אם זאב נחמה נשוי או לא, היות והוא לא מרבה לחשוף את חייו בפרטיים, אך בראיון שהעניק לפני מספר שנים הודה כי קיים יחסי מין גם עם גברים בין היתר ובכך רק הועמקו התהיות אם זאב נחמה נשוי.