Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

חיפויים לקירות – משתלבים בכל חלל בהתאמה

אם נבחר אדריכל, או מעצב פנים או חוץ ונשאל אותם איך נוכל לשדרג את נראות הבית שלנו , הן מבחינת פנים והן מבחינת חוץ, כנראה שהתשובה של שניהם תכלול חיפויים לקירות הבית, הן החיצוניים והן הפנימיים. הסיבה המרכזית אשר בגינה התשובה של שניהם תהיה חיפוי לקירות היות וכאשר מדובר בקירות הפנים וגם כאשר מדובר בקירות החוץ של הבית מדובר על תוספת קטנה יחסית שמוסיפה רבות לעיצוב וערך הבית. חיפויים לקירות, מכל סוג שהוא : עץ, שיש, מתכת, קרמיקה משדרגים פלאים הן מראה הבית והן את מראה הגינה או הכניסה לבית.

 

כאשר אנו עוסקים בעיצוב החיצוני של קירות ביתנו, חיפויים לקירות, מעבר לשדרוג הנראות החיצונית של הבית יכולים להתמזג בהרמוניה עם גינת הבית או בריכת הבית. דמיינו לעצמכם פרגולת עץ המשתלבת עם דשא, רהיטי עץ פשוטים ולצד קירות הפרגולה יש חיפוי עץ המעניק לכל החצר אוירה טבעית, חמימה ומשפחתית.

ישנם שלל עיצובים של חיפויים לקירות החוץ של הבית, העשויים מחומרים שונים ביניהם שיש, אבן, עץ ואף בטון. את כולם ניתן להשיג בצבעים שונים וטקסטורות שונות, בהתאם לאלמנט העיצובי אותו תרצו להשיג, בהתאם לשאר הצבעים ולשאר האלמנטים העיצוביים של הבית, וכמובן בהתאם לסכום הכספי אותו תרצו להשקיע.

חיפוי קירות החוץ יכול להתאים גם לשער הבית, ואף לגדר המקיפה את הבית. חשוב לקחת בחשבון את המטרות שלכם לפני בחירת החיפויים בכדי להשיג הרמוניה ולהימנע מעומס עיצובי, אותו קשה לשנות לאחר פעולה.

 

חיפויים לקירות פנים, גם הם יכולים להתמזג עם הקו העיצובי הכללי של הבית ושוב גם כאן ניתן להשתמש בחיפוי עץ, חיפוי אבן או קיר עיצובי בעזרת חיפוי טיח או בטון.

אם נרצה למשל לעצב את ביתנו בסגנון כפרי עתיק, נוכל למזג חיפוי עץ עם קמין ובכך ליצור הרמוניה בין עיצוב פנים והבית ובין חיפויי הקירות.

 

חיפויים לקירות הפכו לשם דבר בחדרי האמבטיה, השירותים ואף בחלל המטבח, כאשר בחדרים האלה פרט לאלמנט עיצובי, הם גם עוזרים בפאן הפרקטי. זה בא לידי ביטוח למשל כאשר במטבח חיפויים לקירות עוזרים לנו לשמור על ניקיון המטבח. יחד עם זאת, בחדר האמבטיה היתרון של חיפויים לקירות הוא במניעת רטיבויות וקילופים של קירות האמבטיה.