Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

חיפוי זכוכית – כשצבע, מרקם ועיצוב נפגשים

אחד הטרנדים הפופולאריים שתפסו תאוצה חסרת תקדים בשנים האחרונות בעיקר במטבחים מודרניים מעוצבים הם חיפויי הזכוכית. להתקנה של חיפויי הזכוכית בחדר האמבטיה, המקלחת או המטבח יש מגוון של יתרונות בהם נעסוק במאמר הבא.

 

מבחר עצום

כשאתם בוחרים לשדרג את המטבח שלכם למשל, אתם יכולים לבחור חיפויי זכוכית מקשת רחבה של דוגמאות וצבעים. אם המטבח שלכם כולו לבן לדוגמא, תוכלו להעניק לו טאצ׳ יוקרתי עם חיפוי זכוכית בצבע שחור או לחלופים להעניק לו מראה שובב וצבעוני עם חיפוי זכוכית בצבעי משולבים. עם חומר הזכוכית תוכלו לעשות כמעט כל דבר ואפילו לבחור הדפסים משלכם שיעניקו למטבח מראה אישי במיוחד.

 

קל לנקות

בשונה מחומרי גלם אחרים, אותם לא פשוט לנקות, הזכוכית מתנקה בקלות ובמהירות. כל מה שצריך בכדי לנקות את החיפוי זה להעביר מטלית ובקלות אנו זוכים לזכוכית מבריקה. לא רק שקל לנקות אותה, היא גם מגנה על הקירות שלכם מפני לכלוך והצטברות של כתמים מסוגים שונים. בנוסף, כשאתם מתקינים חיפוי זכוכית בחדר האמבטיה אתם מגנים על הקירות מפני רטיבות.

 

עמידות וחוזק

כל חיפויי הזכוכית הנמכרים בשנים האחרונות עוברים תהליך חסימה מה שמקנה להם עמידות וחוזק מפני שברים וסדקים. יתרון זה חשוב מאוד ולכן כשאתם בוחרים בחברה שתספק עבורכם את חיפוי הזכוכית, אתם חייבים לוודא שמדובר בזכוכית שעבר את תהליכי החיסום וכי מדובר בזכוכית איכותית.

 

תמונה מוטבעת

למעשה, אתם יכולים לבחור חיפוי זכוכית ומתחתיו לבחור כמעט בכל תמונה, אייקון או צורה שעולה בדמיונכם. המראה תלוי בתמונה עצמה כמובן ובצבעים שלה מה שמאפשר לכם משחק רחב ומעניין. הקפידו לבחור בחברה שמבצעת הדפסים ברזולוציה ובאיכות גבוהה במיוחד. שיטה זו מתאימה לבתים בעיצוב מודרני שכן במבט ראשוני זה נראה ממש כמו פוסטר על הקיר.

 

את חיפוי הזכוכית מומלץ להזמין בזמן שבו את מתכננים את המטבח שלכם, בכדי שלא תצטרכו לבצע שינויים דרסטים אחר כך. את הזכוכית מתאימים בהתאמה אישית לגודל הנדרש. חשוב לבחור בחברה מקצועית שמומחית בתחום חיפויי הזכוכית, זאת בכדי שתקבלו זכוכית ברמה גבוהה ושהגימור יהיה לא פחות ממושלם.