Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

טיפים לבחירת חברת הסעות בצפון

צפון הארץ דורש מנהגי הסעות נסיעה זהירה ושעות ארוכות

צפון ארץ ישראל הינו חבל ארץ קטן באופן יחסי, אך בעל ייחוד לעומת שאר אזורי המדינה. צפון הארץ הינו אזור הררי, מחורץ בנחלים ומיוער, תנאים המחייבים סלילת כבישים ארוכים ומפותלים בין הישובים. נהגי חברת הסעות בצפון נדרשים להתמודד עם נסיעה מפותלת וקשה, תוך צורך בגמיעת מרחקים ארוכים בעת נסיעות למרכז הארץ וחזרה. נוסף על כך, נסיעות לילה בצפון הינן קשות במיוחד לנהגי הסעות, בין השאר בשל היעדר תאורת כביש לאורך רוב הדרך, דבר המקשה על הנהג לתכנן את נסיעתו בסיבובים, ומחזק את תחושת העייפות הכללית שלו. לכן, על נהגי חברת הסעות בצפון לנסוע בזהירות מיוחדת בכל שעות היממה.

כיצד נוכל לבחור חברת הסעות בצפון

האתגרים הרבים לנהגי הסעות אשר מסמן אזור הצפון, מחייבים בחירה מושכלת של חברת ההסעות בצפון שאת שירותיה תרצו לשכור. ישנם מספר דגשים עיקריים לבחירה זו, אשר חיוני במיוחד לעקוב אחריהם על מנת למנוע סיכון חיי אדם ותאונות. דגשים אלו כוללים:

* תנאי העובדים: חברות הסעות מעניקות לעובדיהם תנאי העסקה משתנים, אשר חלקם אפילו לא עומדים במינימום ההכרחי הקבוע בחוק בשעות שינה וזמן נהיגה מקסימלי. חשוב מאוד לעבוד רק עם חברות המבטיחות לעובדיהם תנאי העסקה נוחים, מאחר ועובד אשר נח כראוי ומגיע לנהיגה רענן ינהג בצורה זהירה בהרבה תוך תשומת לב מרבית לתנאי הדרך.

* ניסיון: חשוב מאוד לבחור בחברת הסעות בעלת ניסיון רב, כשניסיון בנהיגה בצפון הינו הכרחי. היכרות עם הכבישים תאפשר לנהגי ההסעה לנסוע במהירות מספקת, ותפחית את הסיכון לתאונות. מאחר ויחסית קל להתחיל עסק של שירותי הסעות, עסקים חדשים המציעים שירותים באיכות ירודה צצים כפטריות אחרי הגשם, ויש להיזהר מאחר ולרוב איכות הנהגים המועסקים על ידם הינה נמוכה במיוחד (מה גם שלרוב לא מוענקים להם התנאים הנדרשים לנהיגה בטוחה).

* המלצות: אין דרך טובה יוצר לבחור חברת הסעות בצפון מאשר המלצה על נהג מסוים או חברה מסוימת. המלצות לרוב ניתנות לנהגים מסבירי פנים, אשר מנעימים את חווית הנסיעה עבור הנוסעים. נהגים אלו לרוב יהיו ערניים יותר, ומנוסים הרבה יותר בנהיגה מאחר והניסיון גורם להם לרוגע ולרוח טובה.

חשוב מאוד לא להתפשר על שירות זול ובאיכות ירודה

בחירת חברת הסעות בצפון הינה חשובה לא רק על מנת לשפר את חווית הנסיעה, אלא על מנת לשמור על חיי הנוסעים. חברות הסעות לא איכותיות המציעות שירות מוזל עושות שימוש פעמים רבות בצי רכבים מיושן אשר אינו מתוחזק כראוי, ומעסיקות נהגים ללא קריטריונים נוקשים לקבלה לעבודה. לכן, נהגי חברו אלו עשויים להיות נהגים שעברו תאונה, או נהגים חסרי ידע וניסיון אשר נהיגתם מסכנת חיים.