Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

יצירת חשבון ג'ימייל בדרך הקלה ביותר

יכולות סיבות רבות לכך שאתם תצטרכו ליצור חשבון ג'ימייל נוסף וכתובת דואר אלקטרוני.
אולי תרצו לעשות שימוש טוב בכלים של גולים שכל אדם יכול לקבל גישה אליהם לאחר הירשמות לג'ימייל. אולי נמאס לכם מספקי דואר אלקטרוני אחרים אשר מציעים מעט אחסון עבור תיבת הדואר שלכם. אולי אתם זקוקים לשירות דואר אלקטרוני מקצועי שאתם בקושי יכולים לדמיין שתוכלו לקבל מספקי שירות דואר אלקטרוני אחרים. יצירה של חשבון ג'ימייל היא תהליך די נוח שניתן לסיים אותו תוך מספר דקות.

התהליך המהיר הזה דורש חיבור לאינטרנט. אתם יכולים לבחור מחשב או סמארטפון כדי לבצע את זה.
סמארטפון עם גישה לאינטרנט יכול להיות הציוד האידיאלי מכיוון שתקבלו שיחת אימות או סיסמא לטלפון שלכם ברגע שתסיימו את ההרשמה לדואר האלקטרוני. קודם כל, בואו נגלה את הפרטים לאופן שבו יוצרים חשבון בג'ימייל.

כיצד לפתוח חשבון ג'ימייל?

כדי להתחיל את התהליך, תיכנסו לדף הבית של ג'ימייל. כדי להגיע לדף הבית אתם צריכים לרשום את כתובת אתר האינטרנט www.Google.com או gmail.com בשורת הדפדפן שלכם. לחלופין, אתם יכולים פשוט להזין Gmail בגוגל, לחפש וללחוץ על הקישור הרשמי של ג'ימייל שמופיע ראשון בכל חיפוש אורגני. זה גם יכול לקחת אתכם לדף הבית של ג'ימייל.

כעת, אתם תצטרכו למצוא תיבת הרשמה שבה בעל הדואר האלקטרוני מזין שם משתמש וקוד סודי כדי להתחבר לחשבון הג'ימייל שלו. מכיוון שאתם מתחילים את התהליך, פשוט תצטרכו ללחוץ על הקישור שאומר Create Account על מנת להמשיך לדף ההרשמה של ג'ימייל.

צעדים ביצירת חשבון ג'ימייל חדש משלכם:

  1. הזנת המידע הבסיסי שלכם

הזינו פרטים בסיסיים שלכם כמו שם, מין ותאריך לידה. זו הנקודה שבה תצטרכו לבחור את שם המשתמש שלכם בג'ימייל שיכול להיות כל דבר שתרצו. הכי טוב לבחור את ראשי התיבות של השם שלכם בשם המשתמש כדי שזה יהיה הגיוני כאשר תגישו מועמדות לעבודות בעתיד. בנוסף, הוא צריך להיות ייחודי אחרת ג'ימייל לא יאשרו אותו.

  1. בחירת שם משתמש

ברגע שסיימתם עם שם המשתמש בג'ימייל, אתם יכולים להמשיך ליצירת הסיסמא עבור הדואר האלקטרוני שלכם. תמיד תלכו סיסמא ארוכה שכוללת שילוב של מספרים, אותיות ותווים מיוחדים. סיסמא חזקה מוסיפה שכבת אבטחה לחשבון שלך אז תבחרו בהתאם. ברגע שהזנתם אותה, תזינו אותה שוב כדי לאשר אותה בתיבה שסופקה לכם עבור המטרה.

  1. קשרו מספר טלפון שלכם ודואר אלקטרוני קיים

כעת גוגל תבקש מכם את מספר הטלפון או כתובת דואר אלקטרוני קיימת למטרות אבטחה והקישור שלו לחשבון הג'ימייל החדש שלכם. תכונה זאת נותנת לחשבון הג'ימייל שלכם שכבה נוספת של אבטחה ואתן יכולים להמשיך את שני שלבי האימות.

 

  1. הסכימו לתנאים וסיימתם

הסכימו לתנאים של גוגל והזינו את ה Captcha כפי שתראו בתמונה כדי להוכיח שאתם בני אנוש.
לחצו על next step. הצלחתם להירשם בהצלחה לג'ימייל ואתם יכולים להיכנס לתיבת הדואר הנכנס שלכם.

סיכום

חשבון www.gmail.com מביא הרבה הטבות למשתמש, הוא פותח עולם של אפשרויות שאתה יכולים לגשת אליהן באמצעות דואר אלקטרוני מודרני אשר מצויד בממשק פשוט לשימושGoogle+,, Google News והרבה יותר. פשוט תעבדו על פי המדריך ותשחררו את הכוח של ג'ימייל.

יצירת חשבון ג'ימייל