Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

לייקים לפייסבוק בחינם – איך משיגים?

לייקים בפייסבוק בחינם ניתן להשיג בכמה דרכים עיקריות. כיום, ישנם יותר ויותר אנשים שרוצים לקבל לייקים לפייסבוק בחינם וזאת על מנת להפוך את עמוד הפייסבוק שלהם לפופולארי יותר. אז איך משיגים את הלייקים הנחשקים? קבלו מספר טיפים ועצות טובות מהמומחים של purples.

לייקים לפייסבוק בחינם ניתן להשיג אם תבצעו מספר פעולות פשוטות:

פתחו דף פייסבוק מתאים – בפתיחת דף הפייסבוק חשוב לבחור בדף מתאים. רשת פייסבוק מאפשרת לנו בחירה גדולה בין מגוון דפי הפייסבוק. בתהליך פתיחת הדף תוכלו להחליט האם הדף שלכם הינו עסק פרטי, חברה, מוצר, ארגון ועוד. בצורה זאת תוכלו לבצע הגדרה ממוקדת יותר.

הגדרות פרטיות – עוד בתהליך פתיחת העמוד, פייסבוק תאפשר לכם להגדיר את הפרטיות שלכם. בהגדרות תוכלו לבחור האם אתם מעוניינים שכל אחד יראה את העמוד, שכל אחד יוכל ללחוץ לו לייק או להגיב על הקיר באופן גלוי. עדכנו את הפרטיות בהתאם לצרכים שלכם ובהתאם לאסטרטגיה העסקית שלכם.

עצבו את התמונות הראשיות בעמוד – בפתיחת עמוד פייסבוק ישנה אופציה להגדיר את תמונת הפרופיל של העמוד ושל תמונת הרקע. חשוב כי התמונות יספרו מי אתם. לדוגמא: אם העמוד הינו של מעצבת בגדים, תוכלו לשים תמונת פרופיל של לוגו המעצבת ותמונת רקע של כמה דוגמניות הלובשות את בגדי המעצבת. בצורה זאת תוכלו להעביר את המסר בצורה ברורה.

פרסמו את העמוד בדפים של חברים – חשוב לפרסם את העמוד בדפים של חברים ובד ובד לבקש מחברים וקרובים ללחוץ לכם לייק על העמוד ולשתף אותו. בצורה זאת תוכלו לייצר התעניינות סביב העמוד שלכם ולהשיג יותר לייקים בחינם.

התחילו לפרסם פוסטים יצירתיים בפייסבוק – התחילו לפרסם פוסטים אינפורמטיביים ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם. פרסמו תמונות, מבצעים, טיפים והודעות על הנחות.

רכשו לייקים – חשוב לרכוש לייקים לפייסבוק שיצרו תנועה בעמוד. רכישת לייקים אמיתיים לפייסבוק ולא קבלת לייקים חינם שהם בדרך כלל אינם אמיתיים, תסייע לכם להתחיל בתהליך של גיוס לייקים לפייסבוק.

התמידו בתהליך הקידום – כדי לקבל לייקים בחינם חשוב להתמיד בתהליך הקידום. בצעו את פעולות הקידום של העמוד 3 פעמים בשבוע לפחות, ותוכלו ליהנות מקידום טוב ומהיר בפייסבוק.