Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

למה כדאי לכם לבחור במחסן עצים ראשון לציון?

כאשר תגיעו למחסן עצים ראשון לציון אתם תבינו מיד שהגעתם למקום הנכון, המחסן המוביל  בתחום העץ. למחסן עצים ראשון לציון ניסיון רב בתחום העצים. המחסן כבר שנים לוקח חלק ועבודה עם קבלנים רבים, מכיר ומשתף פעולה עם מספר לא מבוטל של אדריכלים ומעצבים. הניסיון והמקצועיות של מחסן עצים ראשון לציון , הקנו למקום את השם הכל כך טוב בהיבטים רבים.

במחסן עצים ראשון לציון תוכלו למצוא את שלל סוגי העצים, בשלל גדלים, שלל צבעים ושלל דרגות קשיחות, אשר יתאימו באופן מיטבי לפרויקט הבא שלכם.

ניתן למצוא במחסן עצים ראשון לציון עצים שמתאימים לקשת רחבה של פרויקטים החל מעצים לפרגולה, עצים לספסלים, עצים לדק, עצים המתאימים לבניית בית העשוי כולו מעץ, עצים לבניית בקתה או צימר ואפילו עצים המתאימים לבניית רהיטים כגון שולחנות וכיסאות.

הצוות המקצועי במחסן עצים ראשון לציון, יעזור לכם להבין בדיוק מה הצרכים הספציפיים שלכם לצורך אותו פרויקט, וידאג לחתוך ולספק עבורכם את העץ הדרוש לכם בצורה הטובה והמהירה ביותר. כמובן שנצמיד לכם איש מקצוע שיעמוד לצידכם ויהיה זמין לכם לאורך כל הפרויקט עם עוד בקשות לאספקת עצים וכמובן גם במטרה לייעוץ לכם, עד שתסיימו את הפרויקט אותו אתם מתכננים.

איזה סוגי עצים יש במחסן עצים ראשון לציון?

במחסן עצים ראשון לציון ניתן למצוא את כל סוגי העצים.

עץ אורן הקיים במגוון רחב של סוגים שונים. האורן נחשב לעץ רך יחסית אך הוא בין העצים הנפוצים ביותר, כאשר אנו מדברים במושגים של שימוש בו בתור חומר גלם.

האורן דורש טיפולים תקופתיים בעיקר בעקבות פגעי מזג אויר על מנת שישמור על גוונו וחוזקו.

עץ אלון נחשב לאחד העצים החזקים בתעשייה, היות והוא גדל לאט יחסית, צפיפותו נחשבת גבוהה ולכן העץ חזק יותר. ניתן להשתמש בעץ אלון לשימוש חיצוני כגון רהיטי גן היות והתכונות המוזכרות לעיל מעניקות לו אורך חיים ארוך ובריא.

עץ בוק, גם הוא נחשב לעץ חזק ועמיד מאוד בתעשייה אשר גם לו יש מספר רב של שימושים.

הבוק משמש בעיקר לבניית מבנים כגון צריפים ובתי עץ, כאשר שימוש נפוץ נוסף של הבוק הוא עצים להסקה היות והוא בוער למשך זמן רב.