Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מחיר של אייפון 6

כמו בכל זמן בשנה בו אפל חושפת את האייפון החדש ומרעידה את שוק הסמארטפונים, גם עכשיו זה הזמן לצאת לחברות התקשורת והסלולאר השונות ולראות איזו חבילה או הצעה היא המשתלמת ביותר עבורכם. המחיר כמובן משתנה בין חברה לחברה ותלוי כמובן בדרך שבה תבחרו לשלם, בכמות התשלומים, בסוג המכשיר (הפעם אפל בחרה להוציא גם את האייפון 6, ובמסך מוגדל את האייפון 6 פלוס) ובכמות האחסון שתבחרו.

 

ב – idigital תשלמו על האייפון 6 בין 3,690 ש״ח ל-4,899 ש״ח שוב תלוי בנתונים בהם תבחרו. על האייפון 6 פלוס תשלמו בין 4,225 ש״ח ל- 5,559. בחברות הסלולאר המחירים קצת שונים. המחירים לשני המכשירים נעים בין 3,690 -4,899 ש״ח. שוב תלוי באיזה מכשיר תבחרו ובכמה נפח. חלק מחברות הסלולאר מאפשרות לרכוש את המכשירים בשיטת ה״השכרה״ החודשית, כלומר לשלם על המכשיר מדי חודש עם אפשרות לשדרוג למכשיר חדש לאחר 18 חודשים. ברוב המקרים קניה של המכשירים דרך חברות הסלולאר מאפשרת גם שירות תיקונים. אפשרות חדשה שתעמוד על הפרק בקרוב היא קניה של אחד מהמכשירים: אייפון 6  או אייפון 6 פלוס בדיוטי פרי בישראל בדרך לקפיצה קטנה לחו״ל. אפל פותחת בדיוטי פרי חנות ראשונה בחסות א.ל.מ חשמל ושם המכשיר הקלאסי עולה 800$. האייפון 6 פלוס יעלה במחיר של 899$. זול משמעותית מהמחירים שבארץ אבל ביחס לחו״ל מעט יקר יותר.

 

בשאר החנויות המחירים דומים למה שציינו קודם לכן אך באילת לדוגמא תוכלו לקנות את המכשיר הקלאסי (זיכרון 16 ג׳יגה בייט) ב-3504 ש״ח.

במידה ותחליטו שהפיתוי קשה וששווה לכם להשקיע סכום של לא פחות מארבע ספרות תיהנו ממכשיר עם מסך טאצ׳ מושלם בגודל של 4.7 אינץ׳. המכשיר בעל גימורים עגולים בשונה מאייפונים הקודמים של חברת אפל מה שמעניק לו מראה ייחודי ואלגנטי. בנוסף אפל הפעם מאפשרת לכם ליהנות מ-128 ג׳יגה בייט. המצלמה היא בטכנולוגיה של 8 מגה פיקסל עם פלאש LED כפול באיכות צילום  HD עם אופציה להילוך איטי ומצויד במערכת iOS8.