Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מטבח לילדים – צעצוע נהדר שתורם המון להתפתחות הילד

ילדים נולדו לעולם וחלק גדול ממה שהם עושים נוסע מצפייה בנו, המבוגרים. בסופו של יום, כשהילדים גדלים הם הופכים להיות מראה שלנו ההורים, ולכן עלינו לשקול את ההתנהגות שלנו, לפעול בשיקול דעת ולהנחות אותם לערכים, דרך ארץ ודאגה לזולת. המשחקים אותם אנו בוחרים בהם ילדינו ישחקו תופסים מקום של כבוד בבניית האישיות שלהם, ועלינו לשים על בחירה זו דגש, במיוחד בעולם בו חדשנות, טכנולוגיה, מסכי מגע וסמארטפונים תופסים מקום ניכר בזמן הפנוי של ילדינו. אחת ההמצאות הנהדרות איתם ילדים יכולים לפתח את עצמם מבחינה יצירתית היא מטבח לילדים. יש סוגים שונים של מטבחים המותאמים לילדים , בצורות, גדלים וצבעים מגוונים. גם טווח המחירים רחב ולכן תוכלו לבחור את המטבח המושלם עבור הילד שלכם בהתאם לתקציב.

 

אז מהם היתרונות שבמשחק עם מטבח לילדים?

  • חיבור נהדר לעולמם של המבוגרים – בעזרת המטבח ניתן להסביר לילדים, כמה סכין היא דבר מסוכן, שאפשר להשתמש בינתיים בסכין מפלסטיק עד שנגדל ונוכל ללמוד לקצוץ ולהיעזר בסכין חדה. בנוסף, אפשר להסביר לילדים את ההבדל בין מטבח אמיתי למטבח צעצוע, שיש לנקוט באמצעי זהירות ליד התנור והכיריים.
  • יצירתיות נפלאה – מטבח לילדים מאפשר לפתח אצל הילדים את הדמיון. זה המקום לשחק איתם או לחלופין לאפשר להם לשחק אחד עם השני. ניתן להכין עוגיות, לאכול פירות, לתכנן מסיבת תה או ערב פיצות ומכאן הדמיון יכול רק לפרוץ את גבולותיו בכל פעם מחדש.
  • מכירים עולם נוסף – באמצעות המשחק במטבח לילדים ניתן לחשוף את הילדים לעולמות שונים. פירות, ירקות, מטעמים, אפייה, טיגון ובישול הם רק חלק מהדברים שאפשר לחשוף את הילדים אליהם. אפשר לחשוב על רעיונות יצירתיים למשחק ולשלבם כחלק בלתי נפרד מהפעילות במטבח.

 

לסיום, מלבד העובדה שמשחק במטבח המותאם לילדים מפתח את העצמאות, היצירתיות והדמיון של הילד שלנו הוא גם דרך נפלאה לגוון את אחר הצהריים. אפשר לעשות עם המטבח המון דברים נחמדים ומקוריים ודרכו להעביר לילדים מסרים נפלאים.

https://www.youtube.com/watch?v=dCqMlHDz6Fg