Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מכונאי

איך לבחור מכונאי רכב זו ככל הנראה אחת ההחלטות החשובות ביותר שתאלצו לעשות במהלך החיים שלכם ובמהלך חייו של רכב שלכם. לא אחת מתלוננים אנשים רבים על המכונאי רכב שלהם מכמה וכמה סיבות בפני כל מי שרק מוכן לשמוע. במאמר הבא ניתן לכם מספר טיפים שיוכלו לעזור לכם בפעם הבאה בא תאלצו לבחור את המכונאי רכב שלכם.

אמינות

כמו כל בעל מקצוע האמינות היא נדבך חשוב מאוד בעבודתו של המכונאי אבל בשונה ממקצועות אחרים, אנשים מעריכים אמינותם של מכונאי רכב אף יותר מכל בעל מקצוע אחר מסיבה אחת פשוטה והיא חוסר ההבנה המוחלט של כמעט כולנו במכונאות רכב. מכונאים ובעלי מוסך רבים קיבלו מוניטין של חוסר אמינות כתוצאה מכך שגרמו ללקוחותיהם לעשות טיפולים באוטו שלא לצורך ואף לעיתים גרמו להם להאמין כי הרכב אינו תקין ויש להחליף חלקים מסוימים בזמן שהם תקינים לחלוטין. אותם מכונאים ניצלו את חוסר הידע הטכני של הלקוחות שלהם ואי ההכרה של חלקי הרכב ותפקידם על מנת שיוכלו "לטפל" ברכבם ולגבות מהם מאות ואף אלפי שקלים על טיפול שלא לצורך. לכן, בעלי מוסך ומכונאים שהם כן אמינים נחשבים לנכס צאן ברזל ושמם עובר מפה לאוזן מהר מאוד, דבר שמגדיל משמעותית את מאגר הלקוחות של המכונאי.

מחיר

במידה ומכונאי רכב בחן את רכביכם ומצא תקלה אל תלכו על עיוור ותשאירו את הרכב אצלו לטיפול. כמו בכל דבר בשוק החופשי, גם מחירי הטיפולים במוסך משתנים ממכון למכון. לכן, מומלץ לקחת את הרכב למוסך נוסף על מנת לבדוק אותו אצל מכונאי אחר שאולי יצליח להציע לנו הצעת מחיר זולה יותר מזו שקיבלנו מהמכונאי הראשון. במידה והרכב מושבת ונגרר למוסך ואין ביכולתכם לנסוע איתו למוסך אחר, תנסו להשוות מחירים בטלפון עם מוסכים אחרים, או ללכת למוסך שנמצא בקרבת מקום. בדרך כלל באזור בו נמצא המוסך שלכם, תוכלו למצוא עוד מספר מוסכים אחרים. לעיתים יהיה עדיף לכם לגרור את האוטו למוסך של המכונאי השכן ולא לשלם את המחיר אותו דורש המכונאי שלכם.