Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ספסל עץ לבית- הפך לטרנד עיצובי ייחודי בכל מקום

בשנים האחרונות אנו עדים לאדריכלים ומעצבי פנים רבים, אשר משתמשים באלמנטים עיצוביים חדשים שלא היינו רגילים לראות בעבר ברחבי הבית. לעיתים מדובר בטרנדים מהעבר שחוזרים לחיינו ולעיתים  מדובר על טרנדים חדשים שמגיחים לעולם עיצוב הבית ממקומות אחרים, כגון עולם הרחוב.

עיצוב הרחוב הפך לטרנד מאוד פופולרי בקרב מעצבי הפנים היות והוא שובר על העיצוב הנקי והמסודר של הבית.

מעצבים רבים משתמשים באלמנטים כמו עמודים אם מדובר בספייס מיוחד או קירות בטון, רצפת בטון, עמודי תאורת רחוב ואפילו ספסל עץ לבית .

אנו מאמינים שככל שהזמן יעבור אנו נראה יותר ויותר בתים ואפילו בתי עסק מסוימים, כאשר ביניהם גם משרדים הבוחרים בקו העיצובי הזה מתוך מחשבה של יציאה מהקופסא והשגרה העיצוביות.

 

למי מתאים הטרנד העיצובי הזה?

תודות לגמישות הרבה שלו, הטרנד יכול להתאים כמעט לכל מקום וכל חלל היות והוא משלב אלמנטים מחיי היום יום שלנו כמו מקום ישיבה. לדוגמא בחללים מסוימים נבחר, במקום ספה או כורסא להציב ספסלי עץ מגניבים.

תחום נוסף בו אנו רואים שינוי ניכר בעיצוב הבית, בא לידי ביטוי בקירות ביתנו. לדוגמא, אם בעבר היינו נחשפים כמעט ורק לקירות לבנים ומשעממים, היום במקום קיר קונבנציונלי לבן אנו רואים קיר בטון מעוצב שנותן טון מעט מחוספס לבית, ולפעמים גם יכול להתאים בין הקירות הלבנים של הבית.

אנו עדים לטרנד הזה בעיקר בבתים של זוגות צעירים שרוצים טיפה לצאת מגבולות המוסכמות העיצוביות הקיימות כיום בעולם, ומעט להתאים את עצמם גם לרוח העיצובית של המאה העשרים ואחת.

 

היכן נתקל בעיצובי הרחוב?

אז כפי שאמרנו אנחנו נתקלים לרוב בעיצובים מהסוג הזה בבתים פרטיים של אנשים, שמוסיפים לעצמם בתוך הבית או בחצר הבית עמוד תאורת רחוב, או ספסל עץ לבית.

אנו רואים גם את התפתחותו של הטרנד באולמות אירועים בעיקר במרחבים אורבניים גדולים שנותנים לעולם טוויסט עיצובי מעולם עיצוב הרחוב על ידי הוספת אותם אלמנטים שדיברנו עליהם קודם לכן.

מספר מסעדות ופאבים ואפילו בתי קפה, עוצבו לאחרונה באותו קו עיצובי על ידי הוספת אריחי רחוב לחלל החנות או הוספת ספסל עץ לבית הקפה ובכך הופכים את הכניסה מהרחוב לבית הקפה לטבעית יותר, על ידי כך שבית הקפה משתלב בהרמוניה מושלמת עם הרחוב עצמו.