Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

עבודה בצפון

בעבר, כאשר היינו מחפשים עבודה בצפון, בדרום או במרכז היינו פונים לרוב לשני מוקדים עיקריים:

 

  1. עיתונות – בעיתונים היו מתפרסמות אינספור משרות של חברות, מפעלים, ארגונים ועסקים. בהתאם למודעה שרלוונטית אלינו, היינו שולחים את קורות החיים שלנו במייל או בדואר. שיטה זו עובדת גם היום אך עם כניסתו של האינטרנט לחיינו, שיטה זו החלה להיעלם והרבה פחות אנשים עושים בה שימוש.
  2. חברות כוח אדם בצפון – ניתן היה לגשת או להתקשר לחברות כוח אדם הפועלות באזור הצפון ולנסות לאתר משרה שרלוונטית אלינו הן מבחינה מקצועית והן בהיבט של ציפיות השכר.

 

היום זה הרבה יותר פשוט, מהיר וקל…

 

איך אפשר למצוא עבודה בצפון בעזרת הפייסבוק?

כל מה שצריך לעשות זה לדאוד שיהיה לכם חשבון פרטי. אמנם היום כמעט ואין אדם שאין לו חשבון פיסבוק פרטי ו/או עסקי, אך אם אתם בין אלו שעדיין לא התמכרו, תוכלו לפתוח חשבון רק למטרת מציאת עבודה.

 

איתור קבוצות…

עשינו בשבילכם את העבודה הקשה ואיתרנו עבורכם מספר קבוצות שעם הצטרפות אליהן, תוכלו למצוא עבודה…

 

  1. עבודה בצפון – דרושים בצפון – בקבוצה זו קרוב ל-30,000 אנשים – זה המון. ככל שבקבוצה יש יותר אנשים, כך הסיכוי שלכם למצוא עבודה שמתאימה לכם – עולה. בקבוצה מתפרסמות משרות כל הזמן באזור הקריות, בחיפה, נהריה ועוד. מפתחי java, עובדים לשטיפת מכוניות, עבודות לסטודנטים בתחום האופנה, מפעילי קו ייצור בתנובה – אלו ועוד משרות נוספות מתפרסמות בקבוצה מדי יום. ניתן לשלוח קורות חיים שכן לרוב כתוב בדיוק עם מי ליצור קשר ולאן לשלוח.
  2. דרושים הצעות עבודה בצפון – אמנם כאן יש פחות חברי קבוצה, אך גם כמות גדולה של אנשים – כמעט 10,000 חברים. עבודות דיילות, נציגי מכירות שטח, משרת בנקאות טלפונים ועוד. עבודות להשלמת הכנסה, עבודות לסטודנטים, עבודות בסופי שבוע, עבודות במשמרות, עבודות במכירות – בקלות ניתן לאתר את המשרות שמתאימות לך.
  3. דרושים בצפון דרושים בגליל ובגולן – כאן מדובר בדף עסקי בו גם כן מתפרסמות מגוון משרות. 3,600 לייקים

סוגי העבודות המתפרסמות מדי שבוע בדף – עבודות מלצרות עבודות במכירות, נציגי שירות ועוד.