Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

עבודה לנוער בירושלים

עבודה לנוער בירושלים יכולה להתאים לנערים ונערות שמחפשים הכנסה קבועה או זמנית בימי חופשת הפסח, החנוכה, החופש הגדול או לחלופין יכולים לשלב משרה נחמדה לצד לימודים שכן הם יודעים כיצד לנהל את הזמן שלהם בצורה טובה, מעוניינים לקחת על עצמם אחריות ויותר מהכל רוצים הכנסה משלהם. יש גם נערים ונערות שמעוניינים לעזור בהכנסה בבית בשל קשיים כלכליים או רצון לחיות ברמת חיים קצת יותר גבוהה ולרוב מדובר בעזרה מבורכת. אז איך מחפשים עבודה לנוער בירושלים?

 

  1. עשו סיבוב בשכונה – יכול להיות שהמשרה הראשונה שלכם נמצאת ממש מתחת לאף שלכם ואין צורך להרחיק מבחינה גיאוגרפית. עבודה ליד הבית תחסוך לכם זמן יקר, תסייע לכם לשלב עבודה עם לימודים ותאפשר לכם להתנייד לעבודה ומהעבודה הביתה ממש בקלות מבלי להיות תלויים בהורים או בתחבורה ציבורית. כך במצבים של עבודה עד שעות קצת יותר מאוחרות (מתאים לתלמידי תיכון בדרך כלל) תוכלו להסתדר בעצמכם או בליווי של מבוגר אחראי. משרות כמו עוזר/ת במכולת השכונתית, שליח/ה של הסופר, נציג/ה בקאנטרי השכונתי או משרה באחד העסקים בשכונה שלכם יכולים להיות פתרון מושלם.
  2. לא עזר? גשו לקניון הכי קרוב לביתכם – עבודה בקניון היא עבודה מושלמת לבני נוער. הן בשל השעות הגמישות והלא מאוחרות באופן יחסי והן בשל העובדה שלא תתקלו בבעיות מבחינת חוקיות שכן לרוב חנויות בקניון, בתי קולנוע ושאר עסקים שומרים על זכויותיהם של העובדים שלהם בחרוף נפש. אז במה אפשר לעבוד בקניון?. עבודה בגלידה, בבית הקפה או המסעדה שבתוך הקניון, עבודה בתור מוכר או מוכרת בגדים או נעליים, נציג או נציגה של אחד הדוכנים הפזורים ועוד.
  3. מצאתם עבודה? מצוין ! על מה כדאי לשים לב – ראשית חשוב לוודא שאתם מקבלים את כל הזכויות המגיעות לכם. תשלום מינימום, תשלום על שעות נוספות, תשלום נוסף על עבודה בחגים, סופי שבוע ושעות מאוחרות, תשלום על נסיעות ואת שאר הזכויות שקיימות על פי חוק. בנוסף, יש לוודא מול המעסיק לגבי שעות העבודה ולראות שאכן יש תיאום ציפיות ביניכם לבינו! בהצלחה!