Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

עריכת סרטונים מקצועית

 

כיום ברחבי הרשת כל אחד יכול להשיג תוכנה לעריכת סרטים. זה קל, זה חינמי ורוב התוכנות ידידותיות למשתמש. אבל אם אתה רוצה תוכנה מקצועית ואתה ממש בעניין, התוכנה לעריכת סרטונים מקצועית, הטובה ביותר היום היא "פרימייר".

עריכת סרטונים מקצועית כרוכה בהרבה סבלנות וזמן פנוי. אם אין לך את הדברים הללו אתה תלך לאיבוד. "פרימייר" נותנת לך את הכלים לערוך בצורה מקצועית, לבד, מהבית אבל זה כמובן דורש משמעת עצמית ויכולת למידה תוך כדי תנועה. התוכנה מסוגלת לרדת לרמות עריכה קטנות מאד, כך שאתה יכול תוך כדי זמן העריכה לעצב ולהשפיע ממש על כל פרט ופרט בסרטון שלך ולהשיג תוצאה איכותית אשר אפשר יהיה להתרשם ממנה גם באיכות הסאונד וגם באיכות התמונה.

ניתן להשיג את התוכנה ברשת, בשני דרכים. האחת היא כמובן גרסת ניסיון של שלושים יום או ארבעים וחמש. בתקופה הזו אתה אמור להשתמש בה ולהכיר אותה לפני הרכישה. אם אתה כבר ממש מתמצא ברחבי הרשת, אתה אמור תוך כדי גרסת הניסיון להבין לבד כיצד לשמר אותה אצלך בחינם.
האופציה השניה היא רכישה. בהליך כזה אתה מקבל את הגרסה המלאה של התוכנה כולל הסבר מפורט עליה ועל אופן השימוש שלה. במידה ואתה שולט באנגלית ברמה טובה מאד, אז לא צפויות לך בעיות, אבל אם כן מומלץ בעת הרכישה להזמין גם את הפירוט למשתמש בעברית. זה לוקח אמנם עוד כמה ימים אבל בסופו של דבר אתה אמור לקבל אליך קובץ וממנו אתה יכול להתחיל ללמוד.

עריכת סרטונים מקצועית נהפכה ברבות השנים למשהו מאד נפוץ בין הגולשים ברשת. נכון, יש הרבה תוכנות חינמיות, אבל היום כמו בבישול, ששם כל אחד רוצה להיות שף, גם כאן כל אחד רוצה שייצא לו הסרט או הסרטון הטוב והמרשים ביותר כדי להתגאות אחר כך ולספר לנכדים.
דבר חשוב נוסף שצריך לבדוק הוא את מידת ההתאמה לזיכרון במחשב ולכרטיס המסך שברשותכם. אם הוא איננו תואם את הדרישות המינימליות להפעלה של התוכנה, אז כדאי לשדרג את האמצעים הטכניים שלכם כדי שהסרטון יגיע לפחות לכוכב מישלין אחד.