Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פורץ רכבים בחיפה

לא נעים להיתקע מחוץ לדלת הרכב שלכם ללא השלט הרחוק של הרכב או ללא מפתח רזרבי שמשמש בעיקר בעת תקלה בשלט הרחוק. לא נעים לבוא מוקדם בבוקר ולגלות ששכחתם את המפתח והשלט שלכם במושב מול ההגה. על מנת להימנע מאי נעימויות אלו, ברוב המקרים לא נותרת ברירה אלא להזמין פורץ רכבים. פורץ הרכבים אינו מקצוע ששומעים עליו לעיתים רבות ורק ברגעי מצוקה ומשבר עלינו לפנות למקצוע זה.

הרכב הוא רכוש יקר המשמש את תושבי הבית לתנועה ונסיעה למקומות ולאתרים אחרים מחוץ ל4 אמות שלהם. על מנת לשמור על הרכב הכנו לכם 4 טיפים לפני השכרת פורץ רכבים מקצועי:

  • בחרו בפורץ קרוב לבית שלכם. אם אתם גרים בחיפה ובסביבתה, אנו ממליצים לכם להזמין פורץ רכבים מעיר זו. ומדוע? מכיוון שחיפה היא עיר מרכזית יחסית לסביבתה ולישובים שסובבים אותה. חיפה היא עיר מתקדמת שתוכל לספק לכם את השירות במהירות רבה כאשר לא תמיד יש פורץ רכבים מיומן קרוב אליכם יותר.
  • נסו לבדוק עם שכניכם וחבריכם קודם לכן, האם זכור להם היכן הנחתם את צרור המפתחות שלכם או האם נתתם אותו לשמירה אצל אחד מבני הבית. ברוב המקרים, לאחר הזמנת הפורץ מתגלה הצרור במקומות שלא חשבתם שיהיה, לכן חשוב לעבור על תהליך זה קודם הפנייה לפורץ רכבים.
  • פריצת רכב בחיפה ובכלל, חייבת להתבצע אך רק על ידי פורץ רכבים מקצועי בעל ניסיון וידע רב בתחום, מפני שמדובר בטכנולוגיה עדינה ומורכבת, ופורץ שאינו מיומן בפריצת כל סוגי הרכבים, יוכל לגרום יותר נזק מאשר תועלת לרכב שלכם.
  • לרוב, אנשים נזקקים לשירותי פריצה במקים הבאים: במקרה של קלקול במפתח הרכב או בשלט המקורי של הרכב, במקרים בהם מפתחות הרכב מכל סיבה ננעלו בתוכו, במקרה שהמפתח שאינו מסתובב או שהוא נשבר בסטרטר, תקלה בנעילה המרכזית של הרכב, אובדן או גניבת מפתחות הרכב ועוד מגוון רב של מקרים שונים. במקרי חירום שכאלה, אלו חשוב להישאר רגועים ולא להיכנס ללחץ מיותר, אלה לפעול בהיגיון. נסו לבדוק אולי אחת הדלתות נשארה פתוחה, אולי תא המטען פתוח ואולי תוכלו להביא מפתחות רזרביים לפתוח את הרכב. כמובן שאם אין מנוס ולא מצאתם פתרון יצירתי – הזמינו פורץ רכבים מקצועי שיבצע את תהליך הפריצה בהצלחה.