Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פרגולות מאלומיניום מחיר

פרגולות מאלומיניום אשר משמשות ציבור רחב של אנשים בארץ ובחול. פרגולות מאלומיניום יכולות לשמש כל אחד. החל מבתים פרטיים בעלי חצר המעוניינים לצרף אליה פרגולה קטנה, ועד מוסדות חינוכיים וציבוריים הרוכשים פרגולות על מנת לשמש את הקהל.

רכישה של פרגולות בלתי מוגבלת. במיוחד כשמדובר בפרגולות עץ, המחירים זולים יחסית מפרגולות אלומיניום אך המטרות של שני סוגי הפרגולות שונה כמעט לחלוטין ולרוב פרגולה מאלומיניום מוערכת יותר בשוויה מפאת היתרונות שלה במקביל לפרגולה הסטנדרטית.

פרגולות מאלומיניום נהפכו לפופלאריות בשנים האחרונות. הסיבות המרכזיות לכך הן:

  • מתכת עמידה – אלומיניום היא מתכת בעל עמידות גבוהה למזגי אוויר שונים. לעומת זאת העץ לא תמיד מצליח להחזיק מעמד רב לאורך השנים. נוסף לכך, השימוש במתכת הזו נפוץ ופשוט למדי.
  • מתכת קלה – אלומיניום היא מתכת שמשקלה יחסית קל למתכות אחרות וחומר האלומיניום עצמו רך (אפשר לקחת לדוגמה את נייר הכסף ש"מתלבש" בקלות על החפץ שנרצה לעטוף), כך שהשימוש במתכת האלומיניום לבניית פרגולות מקל באופן עיצוב הפרגולה על פי בקשת הלקוח. המשקל הקל של האלומיניום מאפשר לבנות פרגולות גם על מרפסות של בתים משותפים כיוון שלא נוצר עומס משקל מסוכן על המרפסת ואין סכנה של התמוטטות.
  • עיצוב – באמצעות מתכת האלומיניום אפשר לייצר פרגולות מאלומיניום בצורות ובתנוחות שונות. ניתן לקחת לדוגמה עיצוב פרגולה התלויה על מסגרת, פרגולות המעוצבות כקשתות שלרוב מעטרות את חצרות בתי הספר ועוד.

הבאנו לכם 4 פרמטרים לחישוב שווי הפרגולה והאם כדאי לנו, הצרכנים לרכוש מן אותו שירות המציע התקנת פרגולות:

 

  • מחיר בש"ח למ"ר על משטח מרוצף בצמוד לקיר.
  • תוספת מחיר למ"ר לפרגולה ללא קיר תומך.
  • תוספת מחיר למ"ר לפרגולה על קרקע לא מרוצפת.
  • כיסוי קורות עץ דקות, במבוק, רעפי שינגלס או רעפי חרס.

 

 

השאלה היא כמה עולה הפרגולה שלנו, תלויה באופי הפרגולה ובייעוד שנרצה לתת לה. לפעמים נוכל לראות פערים של עשרות אחוזים או יותר בין מחירי פרגולות מאלומיניום, פרגולות מעץ, פרגולות מפלסטיק ועוד. לקוח שרוצה ליהנות מהפרגולה הייעודית שלו יצטרך לקבוע מטרות ולהציג אותם בפני מספקי הסחורה ולהבין מהן האפשרויות הרלוונטיות לגבינו.