Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פרקט לאולמות כנסים

עיצוב אולמות כנסים הינו בעל השלכות מכריעות על רווחיותם והחוויה של האורחים

אולמות כנסים משמשים למגוון צרכים, הן פרטיים והן מקצועיים. במישור הפרטי, אולמות כנסים משמשים לאירוח אירועים ושמחות משפחתיות. במישור המקצועי, אולמות כנסים משמשים כמקום מפגש לקיום ישיבות ודיונים בנושאים שונים, בין אם פיננסים, מחקריים או ניהוליים. מאחר והם מארחים אישים ושותפים עסקיים ומסחריים, על אולמות הכנסים להשרות תחושה של יוקרה וטעם טוב. מאחר והבחירה באולם כנסים נעשית לפי מראהו החיצוני, עיצובו בצורה הנכונה יעלה את הרווחיות שלו בצורה דרסטית. רצפת פרקט , תעניק לאולם הכנסים מראה אלגנטי ומעוצב, אך לא תפגע באווירה החמימה והנוחה שלו.

מהם היתרונות של רצפת פרקט לעומת רצפת אריחים באולמות כנסים

כאמור, לרצפת פרקט ישנם יתרונות רבים אשר היא מקנה לאולמות אירועים, לעומת האופציות של השיש או של אריחי האבן השונים. יתרונות אלו תלויים בין השאר בסוג הפרקט ובדרך יישומו, וכוללים:

  • בטיחות וגהות: אולמות כנסים מארחים פעמים רבות אישים בגילאים מבוגרים וקשישים. אוכלוסייה זו, נתונה לסיכון מתמיד של נפילה, בשל בעיות ביציבה המצטברות עם הגיל. רצפת פרקט הינה חלקה לחלוטין, ללא החריצים והשקעים המאפיינים רצפת אריחי אבן, ועל כן הסיכוי לנפילה קטן (האוכלוסייה הוותיקה נוטה ללכת בגרירת רגלים מה שמגביר את הסיכוי לנפילה).
  • עיצוב: רצפת פרקט מעניקה לאולם האירועים אופי ביתי חם ומזמין, תוך שמירה על עיצוב רחב ומרווח המתאים לעולם המודרני. האווירה החמימה, עושה פלאים ליצירת קשרים בין שותפים עסקיים, ותווית קשרים אישיים בין עמיתים לעבודה.
  • ניקיון: ניתן לנקות רצפת פרקט בקלות וביעילות, מאחר והיא דוחה נוזלים בצורה מושלמת במידה והותקנה כראוי.

חשוב מאוד להתקין את רצפת הפרקט בצורה מושלמת

מעבר לאיכות החומר אשר הינה בעלת חשיבות מכרעת לאיכות הרצפה, לאופן היישום וההתקנה של רצפת הפרקט חשיבות עצומה בפני עצמם. פרקט אשר נבנה בצורה רשלנית, יהיה לא אחיד ומשום כך יאבד את כל יתרונותיו, דהיינו יהיה מועד לנפילה ויפגע באווירה ובעיצוב אולם האירועים. לכן, חשוב לשכור את שירותיה של חברת התקנת פרקט אמינה ומוכרת.