Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

קידום אתרים חינם – אין דבר העומד בפני הרצון!

לא לכולם יש תקציבי פרסום ושיווק של תאגידים וחברות גדולות העומדים על אלפי עם לא עשרות אלפי שקלים בחודש. בשוק קיימים עסקים קטנים, בינוניים שמנסים להרוויח בכבוד ואפילו בתקופות מסוימות שומרים את הראש בקושי בקו המים בניסיון לשרוד. אז נכון, כולנו מבינים את הכוח העצום של רשת האינטרנט, הרשתות החברתיות, הסרטונים והקידום האורגני בגוגל, אבל למען הסר ספק, יש דברים שפשוט אפשר לעשות לבד, לקצץ בעלויות ולהגיע לתוצאות נפלאות גם מבלי לשלם סכומי עתק לחברות חיצוניות. חברות רבות לבנייה וקידום של אתרים החלו לתפוס תאוצה בשנים האחרונות והתופעה רק הולכת ומתרחבת. הצורך בשיווק, קידום ופרסום ברשת הולך וגודל, התקציבים שאנו משקיעים גם הם נוטים לעלות משנה לשנה ובסופו של דבר אנו מוצאים את עצמנו מוציאים יותר כסף על קידום ושיווק מאשר על דברים אחרים לא פחות חשובים.

 

אז מה אפשר לעשות?

ברשת מסתובבות אלפי תוכנות, חלקן אפילו ממומנות על ידי גוגל עצמה, בהן ניתן להיעזר בשלבי הקידום השונים ובאמצעותן ניתן לבצע את הקידום האורגני לבד ובחינם. התכונות והתוספים אותם ניתן בקלות להוריד ולהתקין במחשב האישי שלכם מספקים לכם מידע מעמיק על כמות הגולשים באתר שלכם, אחוזי המעברים בין עמוד לעמוד, רמת הנטישה של האתר ועוד. בנוסף התוכנות השונות שמסתובבות ברשת מאפשרות לכם לבצע מחקר על מילות המפתח הרלוונטיות לעסק האינטרנטי שלכם בכדי שתדעו איזה תכנים עליכם לקדם יותר ומה רק דורש תחזוק. זה נכון שקידום אורגני כולל בתוכו לא מעט מאפיינים וגורמים אותם גוגל לוקח בחשב


ון כאשר הוא סורק את הקודים של דפי האתר. בעזרת מדריכים מקצועיים המסבירים לכם איך לבצע קידום אתרים אורגני בחינם , תוכלו שלב אחר שלב להיות אחראים לעסק שלכם גם בצד הקידומי שלו, ולשדרג אותו מהמקום העשירי בגוגל למקום הראשון בכוחות עצמכם מבלי להשקיע סכומי עתק כל חודש. לאחר שתבצעו מחקר מעמיק על מילות המפתח הרלוונטיות לקידום האתר שלכם, תצטרכו להטמיע בו תכנים המכילים את המילים הללו. התכנים חייבים להיות יצירתיים, מקוריים, מעניינים ובאחוזי הצפיפות המתאימים. בנוסף קישורים מוטמעים והחלפה של קישורים עם אתרים אחרים גם היא דרך מצוינת ומומלצת למנף את הקידום החינמי שלכם. כל מה שצריך זה התמדה, סבלנות, יכול למידה עצמית ועבודה לפי שלבים.