Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

קניית לייקים לפייסבוק – למה זה טוב?

קניית לייקים לפייסבוק הפכה לחלק אינטגרלי וחשוב בשיווק וקידום בפייסבוק. קניית לייקים מסייעת לאנשים רבים לשווק את עמוד הפייסבוק שלהם. אבל כיצד הלייקים בפייסבוק מסייעים לתהליך השיווק? ואיך מבצעים קניית לייקים בצורה טובה ופרודוקטיבית? הכל בהמשך.

מדוע קניית לייקים חשובה לתהליך קידום בפייסבוק

קניית לייקים לפייסבוק הופכת את הדף העסקי או הפרטי שלכם לפופולארי יותר בכמה מובנים:

יותר חשיפה – הלייקים מאפשרים חשיפה גדולה יותר בכך שהם עוזרים לחשוף את הדף מול כלל משתמשים. ברגע שהלייקים ניתנים על ידי חשבונות שונים, חשבונות אחרים נחשפים אליהם.

פופולאריות גדולה יותר – עמודים ופוסטים שיש להם לייקים רבים נחשבים פופולאריים יותר –  מה שמושך משתמשים רבים בפייסבוק לעקוב אחר הדף.

יותר לייקים אמיתיים מחשבונות אמיתיים – לייקים קנויים בפייסבוק גורמים להיווצרות של לייקים מחשבונות אמיתיים רק מכוח האינרציה. משתמשים ברשת החברתית שמבחינים כי לעמוד או לפוסט ישנם לייקים רבים, מאמינים כי מדובר בעמוד איכותי שיכול לאפשר להם ערך מוסף ולכן הם מצטרפים איליו.

כיצד מבצעים קניית לייקים בצורה פרודקטיבית?

קניית לייקים בצורה טובה מתבצעת במידה ותשימו לב לכמה דגשים:

רכשו רק לייקים מחשבונות אמתיים – כאשר אתם רוכשים לייקים שימו לב שמדובר בלייקים מחשבונות אמיתיים ולא בלייקים בחשבונות מזויפים. לייקים מזויפים לא יועילו כלל לקידום העמוד שלכם.

רכשו לייקים מאתרים בטוחים – אל תתפתו לפנות אל תוכנות או אתרים שמציעים לייקים בחינם. אתרים מסוג זה עלולים לדלות עליכם פרטים ולהזיק למחשב שלכם.

בדקו אם ניתן לבצע בחירה של הלייקים – חשוב שהמערכת שאתם בוחרים תאפשר בחירה של לייקים. מערכת purples מציעה בחירה של לייקים כגון: לייקים מנשים, לייקים מגברים, לייקים מישראלים אמיתיים ולייקים מחו"ל. בצורה זאת תוכלו למקד את תהליך השיווק שלכם.

בדקו כי הלייקים איכותיים ומתאימים למוצר שלכם – חשוב לבדוק כי הלייקים הינם איכותיים ולא של חשבונות הזויים ומוזרים. כיום ישנם אתרים רבים שמספקים לייקים שממש לא קשורים לדפים עסקיים בארץ, כמו לייקים מפקיסטן, ממשתמשים מהודו ואפילו משתמשים בעלי תמונות פרופיל של החמאס. לכן, אל תתפשרו על איכות!