Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

קרמיקה דמוי פרקט – הבחירה החדשנית שתשנה את חייכם!

לא מעט מהאנשים מודעים כי מבחינת היופי והמראה – אין כמו פרקט. הפרקט שעושי מעץ טבעי כידוע, באמת נותן תחושה טבעית ונעימה מאד גם לבתים וגם למקומות עבודה. הוא נראה כל כך יפה וכל כך תורם לאווירה, שקשה לוותר עליו. מהצד השני, אנשים רבים גם מודעים כי מבין כלל המשטחים שקיימים כיום, הקרמיקה היא המשטח האמין ביותר, הבטיחותי ביותר, ואף משתלם מאד. אז מה בעצם הפתרון? פשוט מאד – מדוע שלא תתקינו קרמיקה דמוי פרקט בתור משטח?

 

השילוב החדש שמשנה את התמונה

  • מה זה אומר? – פשוט מאד. קרמיקה כידוע, יכולה לקבל כל טקסטורה באשר היא. הרעיון מאחורי קרמיקה דמוי פרקט הוא פשוט מאד – וזה משטח קרמיקה לכל דבר ועניין מבחינת התכונות שלו, אבל העיצוב החיצוני שלו, גורם לריצוף להיראות כאילו הוא עשוי מפרקט של עץ טבעי. כך אתם נהנים מכל העולמות – מהמראה של הפרקט, ומהאיכות של הקרמיקה.
  • אבל למה לא לבחור בעץ? – זו שאלה מצוינת. מדוע בכלל לבחור קרמיקה דמוי פרקט ולא להסתפק בעץ שירכיב את הפרקט? פשוט מאד. העץ הוא חומר נהדר, אבל הוא גם משתנה מאד – צריך לטפח אותו הרבה יותר, לטפל בו לעתים קרובות, להיזהר משפיכת נוזלים עליו, להיזהר לא לחשוף אותו יותר מידי לשמש, ועוד. לקרמיקה אין את כל הבעיות הללו. זהו ריצוף שקל מאד לתחזק ולא צריך לדאוג שמע האריחים ישתנו אחרי כמה זמן – ולכן אתם נהנים כאן ממשטח נוח הרבה יותר.
  • לכמה זמן זה נותר? – זה עוד סעיף שכדאי להתייחס אליו .אם התנסיתם בעבר עם קרמיקה, אתם בטח יודעים כי קרמיקה דמוי פרקט תוכל להישאר כריצוף גם עשורים שלמים קדימה, מבלי שיהיה צורך לשנות אותה או להחליף אותה. את הפרקט לעומת זאת בהחלט צריך להחליף אחרי כמה שנים, גם אם מדובר על תקופה שנראית ארוכה כמו 15 שנה – הרי שזו בכל זאת הוצאה גבוהה שיש לקחת בחשבון.

 

לוקחים את הטוב בכל העולמות

כיום, בזכות הקרמיקה אשר מדמה פרקט, אתם יכולים באמת ליהנות מן השילוב המושלם. לא צריך יותר להתלבט בין כמה דברים ובין יתרונות לחסרונות – אלא לוקחים רק את היתרונות!