Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

רותם סלע – שחקנית, דוגמנית ומנחת טלוויזיה

רותם סלע נולדה בקריית חיים. היום היא נשואה לאיש העסקים אריאל רוטר, ממחזיקי חברת האופנה הגדולה בישראל – קסטרו. יש להם שתי בנות.  בגיל 14 היא התחילה בקריירת דוגמנות. בתחילת דרכה לקחה חלק בקמפיינים של חברת הוניגמן וטי אן טי. אחרי שחרורה מצה״ל היא דגמנה לקמפיין האופנה של חברת רנואר. בחודשים האחרונים היא מנחה את תכנית הריאליטי ״הכוכב הבא״ לצדו של מנחה ה״אח הגדול״ – אסי עזר. במהלך הקריירה שלה החליטה רותם סלע להירשם ללימודי משפטים במרכז הבינתחומי בהרצליה וסיימה את הלימודים בהצלחה רבה.

 

סדרות טלוויזיה מצליחות

 

בתחום המשחק לוהקה רותם סלע לתפקידים רבים ביניהם: תפקיד אורח בסדרת ההומור ״החברים של נאור״, תפקיד של ניצבת בסרט ״אל תשחקו עם הזוהן״ בכיכובו של אדם סנדלר. בנוסף, היא שיחקה את צליל רום בסדרה הישראלית העוסקת בצילום מגזין אופנה ישראלי המצולם בכל פעם במקום אחר בעולם, הסדרה נקראת – ״אבודים באפריקה״. בתפקיד זה התמודדה רותם לפרס השחקנית הטובה ביותר באירוע האקדמיה לטלויזיה. היא השתתפה גם באחת העונות של ה״בורר״ וגילמה את התפקיד הראשי בסדרה המצליחה ״להיות איתה״ יחד עם אביב אלוש.

רותם סלע הייתה גם כתבת שטח בתכנית הבידור ״ערב טוב עם גיא פינס״.

 

עדות של אמא

אחד הקמפיינים אשר הסעירו את רשת האינטרנט היה סרטון שהעלה ורץ בכל הרשתות החברתית. בסרטון רותם סלע מצולמת, אך היא איננה מוציאה מילה, אלא משתמשת בפתקים במטרה להעביר מסר לקהל. הקמפיין מנסה להעביר מסר חזק ועוצמתי על תעשיית החלב והבשר בעולם. רותם היא טבעונית אשר מנסה להעביר לחשוף ולמגנט אנשים נוספים לתפריט טבעוני בריא. התהליך מתאפשר באמצעות אתר אינטרנט אשר מצרף אליו אנשים המעוניינים לנסות ולהתחיל את המעבר לתפריט טבעוני. האתר מאפשר לקבל ייעוץ אישי מלא, להיעזר באנשים שנמצאים כבר שם, לשאול שאלות, להתייעץ עם דיאטנית קלינית, לקבל רעיונות למתכונים ועוד. בנוסף האתר מציע סרטוני הדרכה למתחילים, בתי קפה ומסעדות לטבעונים ברחבי הארץ, מתכונים ללא חלב, ניסיון להעביר את המסר הלאה ועוד. הרעיון שבקליפ הוא להעביר את המסר דרך רותם באמצעות פתקים, כי הרי הפרות לא יכולות לדבר בשם עצמן.