Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שוק הכרמל

בשנים האחרונות אנו עדים לחזרה של הצרכנים חזרה אל השווקים, כאשר הסיבה העיקרית לכך היא מיתוג מחדש אותו השווקים עושים.

אם היינו רגילים לראות בעבר תנועת לקוחות שנעה לכיוון הרשתות הקמעונאיות, תודות לפרסום ושיווק אגרסיבי שלהם, כיום יש מלחמה על אותם לקוחות.

שוק הכרמל מיצב את עצמו מחדש כשוק עם טאץ׳ יוקרתי.

מעבר לאותם דוכנים של רוכלים שאנו מכירים בכל שוק, בשוק הכרמל ניתן למצוא בשנים האחרונות יותר ויותר חנויות בוטיק לרכישת מוצרים יוקרתיים ואיכותיים כגון חנות גבינות איכותיות, חנות סלטים איכותית, קצביה איכותית ועוד מספר חנויות שמעניקות חווית קנייה יוקרתית עם טאץ׳ של שוק.

 

המהלך הזה החזיר צרכנים חזרה לשוק הכרמל, הסיבה שאותם צרכנים עזבו מלכתחילה הייתה עקב העובדה שהשוק לא סיפק להם חווית קנייה.  כיום, בעידן המודרני, אנו מבינים שיום הקניות השבועי כבר אינו מסתכם בכך שאנו שמים את המצרכים בסל, אלא פיתחנו תרבות של קניה ורכישת מוצרי מזון שאנו מצפים להנות מהם, קנייה זו מהווה עבורנו ערך מוסף. אותן חנויות בוטיק שנוספו בשוק הכרמל בהחלט מספקות ומעצימות את חווית הקנייה. בנוסף לשדרוג המוצרים בשוק למוצרים איכותיים, ניתן למצוא מסעדות קטנות בתוך שוק הכרמל, בין אם זה חומוסיות ומסעדות אוכל ביתי של שנים, או בין אם מדובר בבתי קפה קטנים, מסעדות בעלי קונספט ייחודי, כמו מסעדות אסיאתיות, או המבורגריות שצצו להן בשנים האחרונות שרק מעצימות את חווית הקנייה.

הרי הדבר האידיאלי אחרי מסע הקניות שלנו הוא לשבת לשתות כוס קפה או לאכול ארוחה טובה.

 

בנוסף לכל אלו, עבר שוק הכרמל בשנים האחרונות מתיחת פנים מבחינת הנראות על ידי תיקון ושיפוץ המדרכות והכבישים ואפילו הסביבה המובילה אל השוק שופצה , בין אם מדובר באזור אלנבי ובין אם מדובר על אזור הים. הכבישים והמדרכות בכל אזור שוק הכרמל עברו שיפוץ מקיף, דבר שמקל על דרכי הגישה אל השוק ובתוכו.

ואם כבר הזכרנו את דרכי הגישה אז התחבורה הציבורית הכל כך נוחה שמגיעה אל השוק היא עוד סיבה נהדרת לערוך את מסע הקניות השבועי בשוק הכרמל, כך שלא נצטרך לדאוג לגבי סידורי חניה בשוק, או למצוא חניה כשנחזור הביתה.